Et godt tilbud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

lion

Jeg har lige kigget i Føtex katalog og fra på mandag kan man købe en brio kasse med mange dele i, til 350 kr og den plejer at koste 700kr. Den kommer i en kasse med låg.

Jeg fik ikk set hvor mange dele der er i, og Cassandra har smadret kataloget, men Cassandra fik en der minder om den, og i den var der mange dele,  både træer, dyr, toge og vogne, bro og selvfølgelig skinner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

JustAnotherName

....mine piger fik det også i julegave...

Men nu vi deler tilbud, så så jeg at de i Føtex har "Hello Kitty" madkasse, drikkedunk, tallerken, krus og dyb tallerken (plastik) til 19.95 kr. pr del.

Anmeld

10. januar 2010

JustAnotherName

....mine piger fik det også i julegave...

Men nu vi deler tilbud, så så jeg at de i Kvickly har "Hello Kitty" madkasse, drikkedunk, tallerken, krus og dyb tallerken (plastik) til 19.95 kr. pr del.

Anmeld

10. januar 2010

Klumpe-dumpe

Hej Søde,

Hvilke aldersklasse er det fra???

Er igang med at finde fødselsdagsgaver til Malucca

Og Btw. Så har Føtex også halv pris på deres baby-ting, altså sutter, flasker, kopper, stofbleer osv.

Anmeld

10. januar 2010

lion

malucca09 skriver:

Hej Søde,

Hvilke aldersklasse er det fra???

Er igang med at finde fødselsdagsgaver til Malucca

Og Btw. Så har Føtex også halv pris på deres baby-ting, altså sutter, flasker, kopper, stofbleer osv.

Jeg har tænkt mig at købe den, og jeg tror alderen er 3+, men er var ingen små dele i den hun fik til jul af sin mormor

Anmeld

10. januar 2010

Klumpe-dumpe

lion skriver:

Jeg har tænkt mig at købe den, og jeg tror alderen er 3+, men er var ingen små dele i den hun fik til jul af sin mormor

Uha jamen Malucca bliver jo kun 1 år.... Så det går nok alligevel tid inden hun kan bruge det..... -Og så er de nok på bud igen

Anmeld

10. januar 2010

lion

Cassandra er 17 mdr og hun leger med det, ikke som dig og mig ville, men med skinnerne og tingene hver for sig.

Hvis det ikk var fordi vi skulle bruge kasse det kommer i, havde jeg nok givet Cassandra den brio kasse i fødselsdagsgave, men hun har fødselsdag d. 3 aug, det er lidt tid til endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.