Folsyre- Bør jeg smutte på døgnapoteket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg løb tør for Folsyre i forgårs. Havde helt glemt at købe, og nu får jeg helt dårlig samvittighed. Har taget Folsyre hver dag i de 15 mdr. vi har prøvet, så håber ikke det gør noget, at jeg har misset det 2 dage...  Eller bør jeg tage på døgnapoteket???

Hvad synes i, er jeg total, snot dum, hvis jeg ikke smutter ud efter noget nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

louise8723

Tror skam ikke at der sker noget ved at du lige misser et par dage.. det er jo bare et ekstra tilskud itl kroppen

Og så vidt jeg ved er det da sket at folk er blevet gravide uden hehe så tag du bar en slapper og så gør det når du li får tid

Anmeld

9. januar 2010

oo

vent bare til mandag (men jeg kender det godt, jeg har taget min folsyre hver dag i snart 3 år )

Anmeld

9. januar 2010

Ja... det går nok at  jeg bare vente til i morgen med at tage på apoteket.  Man bliver bare helt kuk i hovedet fordi man er vant til at tage det slavisk...

Anmeld

10. januar 2010

Muffinmus

DEt er faktisk SLET ikke sundt for kroppen at tage folsyre så lange...ved godt man skal yage det inden man bliver gravid, men helst ikke for længe...folsyre er nemlig i længere tid IKKE sundt for din krop...så hold GERNE lige en pause nu, dit systme har helt sten sikkert AL den folsyre det skal bruge lige nu + lidt til.

Anmeld

10. januar 2010

densorteenke

roooolig nu

det her er min 3 graviditet, og jeg er aldrig startet med at tage folsyre før det er konstateret at jeg er gravid, og jeg har da 2 sunde og raske drenge

Anmeld

10. januar 2010

DEt er faktisk SLET ikke sundt for kroppen at tage folsyre så lange...ved godt man skal yage det inden man bliver gravid, men helst ikke for længe...folsyre er nemlig i længere tid IKKE sundt for din krop...så hold GERNE lige en pause nu, dit systme har helt sten sikkert AL den folsyre det skal bruge lige nu + lidt til.

Ok, det har jeg ikke hørt før. Står der noget om det et sted på nettet? for kan ikke finde noget om det, og vil da helst ikke skade mig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.