Brun streg på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.482 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Mussen2

Hvornår var jeres brune streg på maven (linea fusca) - min datter er nu 7 mdr og min er ikke helt væk, men dog slet ikke så tydelig som den har været.

Jeg ammer stadigvæk, det ved jeg ikke om har noget at sige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Muttien skriver:

Hvornår var jeres brune streg på maven (linea fusca) - min datter er nu 7 mdr og min er ikke helt væk, men dog slet ikke så tydelig som den har været.

Jeg ammer stadigvæk, det ved jeg ikke om har noget at sige.

Hejsa.. Kan se der ikke er nogen der har svaret på dit spørgsmål , så jeg tillader mig lige at skrive Jeg har endnu ikke fået den streg - men har fået at vide jeg får den på et tidspunkt (32+3) Men jeg talte faktisk med min mor om det forleden Hun er 5 gangs fødende og jeg er den sidste, men hendes brune streg er der stadig Jeg ved ikke om de forsvinder ved alle, men den er i hvert fald ikke forsvundet ved min mor..

Knus Sabrina

Anmeld

9. januar 2010

steph0804

Min er helt forsvundet og har været det ihvertfald 2 måneder Min dreng bliver 7mdr på onsdag, men jeg ammer så heller ikke længere.

Anmeld

10. januar 2010

Mussen2

hmm, det kunne godt tyde på at jeg kopmmer til at leve med min så!

Tak for svar, tøser

Anmeld

10. januar 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Muttien skriver:

hmm, det kunne godt tyde på at jeg kopmmer til at leve med min så!

Tak for svar, tøser

hav tålmodighed,min var først helt væk efter 13 mdr, så der kan gå lang tid. jeg stoppede med at amme da theis var 5 mdr, så tror ikke det har noget med det at gøre.

Anmeld

10. januar 2010

TbCp

Jeg kan slet ikke huske hvornår min forsvandt helt, men tror der gik ihvertfald et år.
En dag opdagede jeg bare at den da ikke var der længere 

Anmeld

10. januar 2010

Janep

jeg har slet ikk fået min denne gang.

men mener den var væk efter 3 mrd sidste gang

Anmeld

10. januar 2010

Bare mig..

Hej.
Ja jeg har endnu ikke født (22+) men min under navlen har altid været der, og den under er kommet meget hurtigt efter jeg blev gravid.
jeg ved ikke om alle har en under navlen altid

Anmeld

10. januar 2010

Ansemusen

Min har også altid været der, men det har mest været fra over navlen og op. Meget svagt. Nu er den blever noget tydeligere her i 23. uge. Men stadsig intet under navlen..

Anmeld

6. april 2011

PigenMorSusanne

Hvad nu hvis ens 14-årige datter stadig har den? Ikke tydeligt, men den er der stadig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.