Av av min mave gøre ondt HJÆLP ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.898 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

lillemunk

Hej til jer søde kvinder!

Jeg er i uge 19 med enægget tvillinger.
Har haft ondt i min mave hele dagen ikke dårlig mave men ondt i "hulen"
ikke ondt så jeg ikke kunne holde det ud men bare sådan øm,
Her til aftens er det så blevet være hver gang jeg rejser/bukker mig eller bare bevæger mig gør det ondt.

Hvad siger i skal jeg køre en tur på læge vagten eller er det bare det hele der giver sig en god tur ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Risen

lillemunk skriver:

Her til aftens er det så blevet være hver gang jeg rejser/bukker mig eller bare bevæger mig gør det ondt.

Hvad siger i skal jeg køre en tur på læge vagten eller er det bare det hele der giver sig en god tur ???

Sys altid et lægebesøg er det værd uanset hvad.. Hellere et for meget end for lidt. Men nu er jeg jo ikke så langt henne som dig, så mon ikke nogle af de andre piger kender lidt til det.. Glæder mig til at høre fra dig på tirsdag  

knus

Anmeld

9. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Hej

Nu kan det jo godt gøre ret ondt når det hele giver sig, (måske især med tvillinger?). Må indrømme at jeg selv har været meget overrasket hvor ondt det gjorde. Jeg havde ligesom forventet at det ville jeg slippe nemt igennem denne gang

Men, hvis du er bekymret synes jeg at du skal ringe til lægevagten el FG og høre dem af...

Jeg håber at det bare giver sig,

Anmeld

9. januar 2010

lollandpigen

Hej søde...

er jeg ked af at høre at du har ondt ikke sjovt og man bliver altid så urolig....

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægevagten eller fødestuen og fortælle hvordan du har det.... Jeg er af den emning at jeg altid lytter til min krop og er jeg i tvilv om det mindste ringer jeg til lægen... måske jeg er lidt hysterisk men med hensyn til mine børn vælger jeg altid altid at kontakte lægen hvis jeg er det mindste i tvilvl om alt er oki....

sms til mig hvis du får noget nyt....

Knus fra Dorthe 

Anmeld

9. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Hej

Nu kan det jo godt gøre ret ondt når det hele giver sig, (måske især med tvillinger?). Må indrømme at jeg selv har været meget overrasket hvor ondt det gjorde. Jeg havde ligesom forventet at det ville jeg slippe nemt igennem denne gang

Men, hvis du er bekymret synes jeg at du skal ringe til lægevagten el FG og høre dem af...

Jeg håber at det bare giver sig,

Hej søde !

Alt er vel... maven og muskler kan bare ikke følge med.
Der var fin hjerte lyd fra dem begge
Han sagde jeg var MEGET stor af en der var 19 uger henne, må vist få taget et billede så i andre kan gi en mening om den her mave.

Er der slet ingen tegn på at der er ved at ske noget hos dig ??

knuser fra mig

Anmeld

9. januar 2010

lillemunk

Risen skriver:

Sys altid et lægebesøg er det værd uanset hvad.. Hellere et for meget end for lidt. Men nu er jeg jo ikke så langt henne som dig, så mon ikke nogle af de andre piger kender lidt til det.. Glæder mig til at høre fra dig på tirsdag  

knus

Hej søde!

Hjemme igen og alt er som det skal være, mave og muskler kan bare ikke følge med. men der var fin hjerte lyd fra dem begge, så dejligt at høre.

Han syntes altså lægen at min mave var meget stor af en der var 19 uger henne,og jeg er spinkel bygget så det hænger ikke rigtigt sammen.

Skal nok gi melding tilbage på tirsdag, glæder mig ufatteligt meget til at se dem

knuser fra mig

Anmeld

9. januar 2010

lillemunk

lollandpigen skriver:

Hej søde...

er jeg ked af at høre at du har ondt ikke sjovt og man bliver altid så urolig....

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægevagten eller fødestuen og fortælle hvordan du har det.... Jeg er af den emning at jeg altid lytter til min krop og er jeg i tvilv om det mindste ringer jeg til lægen... måske jeg er lidt hysterisk men med hensyn til mine børn vælger jeg altid altid at kontakte lægen hvis jeg er det mindste i tvilvl om alt er oki....

sms til mig hvis du får noget nyt....

Knus fra Dorthe 

Hej smuksak
Sms er sendt i din retning

Anmeld

9. januar 2010

bette

lillemunk skriver:

hepper på et billede af maven

Anmeld

9. januar 2010

Malene84

Hej søde,

tror ikke du skal være bekymret - min gør også niller naller til tider, men det er simpelthen fordi det hele skal give sig ekstra når der er to  tror dine små bebser har det helt fint. Men et opkald er jo aldrig spild af nogens tid - så måske du skal ringe - bare for at få bekymringerne væk.

Mega tvillinge krammer herfra

Anmeld

9. januar 2010

Malene84

Åhhhh typisk mig, ikke at læse alle indslag - havde ikke set at du har været afsted  DOH!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.