Klar til nye udfordringer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Anne85

Nå piger... nu er jeg efterhånden sårn nogenlunde hård til at lave jeres fine kager... MEN på den nemm måde vel og mærke = købe bunde og altid med det samme fyld (hindbær mousse og toblerone creme)....

Så nu tør jeg godt begive mig ud i hjemmebagte bunde (så er jeg eller ikke så bundet mht kagens form) og noget andet fyld. Hvad vil I anbefale???? Hvad smager godt sammen???

I øvrigt... hvad er forskellen på mmf og sugarpaste?? Jeg har kun overtrukken mine kager med mmf... men bliver det bedre/flottere/finere/nemmere med sugarpaste??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Anne85

Ingen???

Anmeld

10. januar 2010

mariamiss6

jeg har ikke prøvet andet end MMF, men de klogere sigere at Fondant er meget nemmere, eller det vil jo sige at jeg faktisk har prøvet fondant, ved kagekurset, og det ER lettere at arbejde med, synes jeg i hvert fald...
Jeg overvejer kraftigt at begynde at købe et lille lager af det fondant, så jeg slipper for at rode md det dumme MMF, det skaber flere og flere problemer for mig synes jeg nemlig....

Jeg skifter mellem jordbær mousse, og hindbærmousse, og så tobleronecreme og skildpaddecreme....

Personligt er jeg mest til hindbærmousse og skildpaddecreme, det er muuuums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.