Det med at farve..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Findusinde

Hej piger..

jeg er så småt ved at samle sammen til at springe ud i min første kage..

Lige lidt spørgsmål.. Jeg regner med at købe færdigt fondant.. Jeg skal bruge den i 4 forskellige farver, hvid, blå gul og rød.. Kan der købes færdigt fondant der er farvet? Hvilke farver skal jeg bruge til at farve fondanten med? Synes jeg flre steder har set folk anbefale at købe farve i Panduro, men det kan jeg bare slet ikke finde nogen steder..

Er det svært selv at farve fondant? Og lige et sidste spørgsmål.. En kage med lagkagebunde, bliver det for svært at styre i f.eks. 4 lag?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Findusinde

9. januar 2010

kiroo

Findusinde skriver:

op

det er nemt selv at farve, og jeg mener godt at man kan få farve i panduro, ellers skal du i en kage butik.. tror ikke fire lag er svært, sorry det hurtig svar har lidt travlt..

Anmeld

9. januar 2010

ekzunz

Jeg har købt et par farver i Panduro, så de har det altså - du kan også købe det på deres hjemmeside. Det hedder levnedsmiddelfarve.

Jeg tror sagtens du kan styre 4 lagkagebunde. Jeg har gjort det at jeg lavede en kant af bagepapir for at styre hindbærmoussen, det synes jeg har virket fint (hvis man altså vælger moussen uden husblas.)

Og så må jeg jo igen anbefale Ultimate chokolate frosting til at smøre op med. Det er simpelthen så let at arbejde med, og det smager super.

Jeg ved faktisk ikke om man kan købe fondant der er farvet, men hvis du ikke skal bruge så meget af alle farverne, så bliver det jo dyrt hvis du skal købe en hel pakke af hver farve. Jeg synes ikke det er svært at farve fondanten. Det skal bare æltes godt ind i

Anmeld

9. januar 2010

Findusinde

Tusind tak for svar! Har fundet det på panduro nu.. Skal bruge rød, gul og blå.. Men kan kun finde turkisblå og gul-gulerod..??

Anmeld

9. januar 2010

Anasmor

Specialkøbmanden.dk  har ALT hvad du skal bruge... farver, fondant, udstikkere og mener også at de har farvet fondant, lige til at rulle ud og lægge på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.