Ja pilletid er en sjov tid herhjemme.
Jeg har jo sagt ja til at være med i et forsøg om hvorfor babyer/børn får astma, allergi eller eksem. Til det forsøg skal jeg spise lidt flere piller end man normal skal som gravid, jeg ved ikk helt hvilken slags piller jeg får. Jeg skal hver dag tage jern og alm vitamin, derudover skal jeg tage 4stk fiskeoile/olivenolie og 2 stk d-vitamin/ kalk. Jeg får fiskeolie det kan jeg smage sure bøvser der smager af fisk lige efter jeg har taget dem.
Men Cassandra er hel vild med mine piller og gerne vil ha dem selv, og det må hun jo ikk. I starten fik hun ikk selv en vitaminpille, da vi ikk havde fået købt nogen. Men efter flere kampe om at der er MORS piller, fik vi købt vitaminpiller til hende. Men tror I ikke at det også er en kamp, men ikk for at få hende til at spise den, nej kampen er at få hende til at fordtå hun KUN skal ha EN, hun vil squ ha flere, hun begynder at skabe græde når hun ikk må få flere.
En hel anden ting. Vi har haft problemer med at få børstet Cassandras tænder vi måtte ikk. Så købte jeg en ny tandbørst og tandpasta og nu, ja så hver gang døren til wc'et er åben, løber hun der ud kravler op på toilettet, for hun skal ha sin tandbørste. Skøre pige.
Anmeld