Mine bange anelser holdt desværre stik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Catja77

Jeg er ikke længere gravid .

Efter at have haft brunt udflåd i fire-fem dage, kom der pludselig bitte små klumper med ud - og så ville min læge endelig sende mig til en scanning.

Lige inden jeg kom ind til scanningen, gik jeg på toilettet, og da var der frisk blod. Så var jeg ikke længere i tvivl.

Jeg havde set hjerteblink 7+4 og da skønnede de fosteret til at være ca en uge "yngre", så det viste faktisk allerede dér tegn på at være sygt. Det er også gået til lige efter, for der var kun en skygge af en graviditet tilbage - intet foster. Jeg blev indlagt i går og fik foretaget en udskrabning.

Indtil i dag har jeg været rimelig afklaret og ikke rigtig været ked af det. Mere rigtig, rigtig ærgelig over, at det ikke var et sundt barn! I dag vågnede jeg dog op og var virkelig ked af det... Vi skal alligevel ikke have et barn til sommer...

En trist Catja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Mutti2

Catja77 skriver:

Jeg er ikke længere gravid .

Efter at have haft brunt udflåd i fire-fem dage, kom der pludselig bitte små klumper med ud - og så ville min læge endelig sende mig til en scanning.

Lige inden jeg kom ind til scanningen, gik jeg på toilettet, og da var der frisk blod. Så var jeg ikke længere i tvivl.

Jeg havde set hjerteblink 7+4 og da skønnede de fosteret til at være ca en uge "yngre", så det viste faktisk allerede dér tegn på at være sygt. Det er også gået til lige efter, for der var kun en skygge af en graviditet tilbage - intet foster. Jeg blev indlagt i går og fik foretaget en udskrabning.

Indtil i dag har jeg været rimelig afklaret og ikke rigtig været ked af det. Mere rigtig, rigtig ærgelig over, at det ikke var et sundt barn! I dag vågnede jeg dog op og var virkelig ked af det... Vi skal alligevel ikke have et barn til sommer...

En trist Catja.

Åhhhh hvor er jeg ked af at høre det ikke gik.  

Jeg håber du har nogle dejlige mennesker at støtte dig ved, for det er sgu aldrig sjovt at miste

Jeg  for at det snart lykkedes for jer.

KÆMPE KNUS Pernille

Anmeld

9. januar 2010

lululupo

Åhhhhh nej øv øv øv

herfra

Anmeld

9. januar 2010

Sesse89

Det gør mig ondt at høre

Jeg håber den snart er der for jer igen når i er klar til de og ønsker det..

Og at bebs den gang vælger at vil blive hos jer.

kæmpe kram herfra.

Anmeld

9. januar 2010

lillemunk

Det er jeg ked af at høre, føler med dig.
Kæmpe herfra

Anmeld

9. januar 2010

Winnie

Ej, hvor er det trist for dig, det er hårdt at miste...

til dig.

Anmeld

9. januar 2010

dorthemus

Ej hvor synd! Kan godt forstå at du er ked af det.

Sender et stort

Dorthe

Anmeld

9. januar 2010

oo

øv øv øv! du skal tillade dig selv at være ked af det! jeg ved selv hvor hårdt det er at miste og selvom der er alle mulige gode forklaringer og grunde til at man ikke skulle have lige netop det barn, så er der stadig et tomrum fordi man allerede elskede det lillebitte væsen og glædede sig til at møde det

Anmeld

10. januar 2010

Snuffler25

Det gør mig rigtig ondt! Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at miste.. forfærdeligt, det er jeg sikker på! Jeg føler med dig.. håber det vil lykkedes for jer hurtigt efter at blive gravide igen

Tanker fra Mette

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort kram herfra. Uanset hvordan eller hvorledes så er det bare rigtig træls og hårdt at skulle sige farvel når man nu allerede har sagt goddag!

Stort knus herfra

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.