Detox/udrensningskur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.267 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

VB

Jeg er igen blevet lidt for vild med slik og kager og har brug for at starte på en frisk. Jeg trænger egentlig ikke til at komme på slankekur, men bare lige få det lidt bedre med mig selv og ikke være så træt og sukkerafhængig.

Er der nogen af jer, der har erfaring med en god udrensningskur eller lign.?

God weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Mutti2

Uha, jeg læser lige med her.... Jeg har det på helt samme måde. Jeg gennemsøger alt for at finde noget sødt!!

Har sågar oplevet at lave en smule glasur, for at spise det rent

Knus Pernille, som også er sukker-afhængig

Anmeld

9. januar 2010

oo

Milla-Victoria's mor skriver:

Uha, jeg læser lige med her.... Jeg har det på helt samme måde. Jeg gennemsøger alt for at finde noget sødt!!

Har sågar oplevet at lave en smule glasur, for at spise det rent

Knus Pernille, som også er sukker-afhængig

christ hvor jeg kender det! det er jo junkietilstande man er ude i, når man står der febrilsk og blander flormelis og vand for at få dækket behovet

Anmeld

9. januar 2010

Mutti2

Tjuhl skriver:

christ hvor jeg kender det! det er jo junkietilstande man er ude i, når man står der febrilsk og blander flormelis og vand for at få dækket behovet

Hahahaha..... Hvor er jeg glad for at høre at jeg ikke er den eneste.....

Man får jo helt abstinenser hvis ikke man får noget sødt..... jae, nærmest dagligt

Anmeld

9. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså der er nogen der sværger til: Riskur. Altså kun ris - til smag lidt soya og måske lidt krydderier.

3 uger med ris, ris og ris...

Og vand og urtete.

Så er der nogen der bare siger: Ingen hvede, sukker og alkohol... Og det er jo unægteligt noget sjovere den har jeg selv prøvet en enkelt gang. Også har jeg haft 7 år helt uden hvede...

God fornøjelse..

Anmeld

9. januar 2010

VB

Jeg har faktisk prøvet at leve lidt ala "Kernesund familie" dvs. ingen gluten, sukker og mælk. Vi gjorde det i ca 6 uger for to år siden, men ingen i familien fik det hverken værer eller bedre. Det hele blev bare noget mere besværligt. Det eneste positive var at mit sukkerbehov faldt drastisk i en periode, men nu er det helt vildt igen. ØV!

Anmeld

9. januar 2010

Ni-ko-li-ne

jeg levede 1 år uden: gær, hvede, sukker, mælkeprodukter, svinekød, ikke ret meget okse, grøntsager fra natskygge familien (det passer til min blodtype), juice, slik, chokolade....

hold op jeg har aldrig haft det så godt rent fysisk! men mentalt kunne jeg ikke holde det ud, jeg kan ikke leve helt uden cola, men hvis jeg bare får wn cola i weekenden så er jeg glad og tilfreds:0)

men det er alletiders sundhedskur!! kombineret med at man spiser efter sin blodtype

Anmeld

9. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg tror ikke på detox. Prøv heller på at lægge din kost om hvis du føler du lever for usundt.

Det andet holder bare ikke. Der findes ingen mirakelkure.

Anmeld

10. januar 2010

VB

Nu er det bare det at jeg faktisk i det store hele lever meget sundt og løber mellem 10 til 30 km om ugen og på ingen måde er overvægtig, Mit eneste problem er at jeg har lyst til sukker konstant og det er jeg sindsyg træt at.

Jeg tror heller ikke på mirakelkure når det drejer sig om at slanke sig, men jeg tror faktisk at en udrensningskur eller lign måske kunne hjælpe mig til at starte på en frisk.

Anmeld

27. maj 2010

MoniqueMadsen

Leveren og nyrerne fungerer udmærket og renser alt. Spis sund og varieret. Lad være med at drikke 3 liter cola hver dag. Der er ingen grund til at tage en udrensningskur. Hvis du absolut VIL tage en udrensningskur, så tænk dig godt om inden. Lad være at tage et langt udrensningskur, hvor du kun drikke vand. Du vil bare sulte dig selv og kroppe vil ikke få de nødvendige vitaminer og næringsstoffer. I det mindste bør du spise en masse frugt og grøntsager. Læs evt om forskellige former for udrensningskur på internettet på sundhedsportaler som netdoktor. Især synes jeg, at http://www.sundhedslex.dk/udrensningskur.htm har skrevet en god artikel om forskellige former for udrensningskur på en informativ og kritisk måde. I hvert fald bør du virkelig sætte dig ind i emnet først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.