Hej Piger.
Så skriver jeg lige igen. Jeg er lidt forvirret lige nu.
Som mange af jer ved, har jeg mødt den dejligste fyr. Vi svinger fantastisk, og han giver udtryk for at jeg er lige så dejlig, som jeg synes han er. Vi tilbragte nytårsaften med ham og hans familie, hvilket var vores andet møde inden for de sidste 5 år!! 
Og efterfølgende har vi tilbragt næsten en uge sammen med ham, altså hvor vi nærmest har boet sammen med ham!
Han startede hans firma op i mandags, og har haft hans ene medarbejder boende siden da (samtidig med os). De har arbejdet næsten i døgndrift!! Så det har krævet meget af ham, og han er en smule stresset.
Om natten når vi skulle sove har faktisk været det eneste tidspunkt jeg sådan 100% har haft hans opmærksomhed. Vi har da brugt tiden på at ligge og nusse, kysse, snakke, grine og bare hygge. Det har bare været så dejlig.
Jeg er virkeligt ved at falde helt pladask for ham.
Men da vi så tog hjem Torsdag, derudefra, skrev jeg til ham 2 gange, og fik intet svar. fredag skrev jeg 3 gange, og fik kun et enkelt kort svar!
Jeg er egentligt meget forvirret om han virkeligt vil at det skal være ham og jeg!!
Jeg ved han er meget stresset over det med det nye firma!! Og for at være ærlig, er det da også den eneste grund til at jeg stadig hænger ved!!
Hans kammerat/medarbejder tager hjem senest mandag, og så forventer jeg at han viser lidt mere interesse. Der er jo under 3 uger til han tager afsted, og bliver væk i en måned!!
Han snakker meget om at han ikke er sart, og han ved hvad han går ind til. Og så er han meget fokuseret på at han er nervøs for om min datter kan genkende ham når han er væk så længe af gangen!!!!
Så et eller andet sted synes jeg han giver flere signaler. Sidst jeg lå i hans arme, snakkede vi begge om hvor meget vi glædede os til at bruge lidt tid alene!!
Hmm..... Hvor lang tid er det lige det tager at skrive en sms!!?
Og hvis jeg kender dem ret, har de gæster næsten hver dag.... så kan man da også lige finde tid til at sende en lille hilsen!!
Hvad mener i??
Jeg har ellers hele tiden haft i tankerne, at jeg ikke ville opføre mig som en tøs.... ("han skal skrive først", "han skal vise at han vil mig noget".... osv.) Men et eller andet sted vil jeg da heller ikke være for påtrængende!!
Det sidste jeg skrev til ham, var at jeg havde været nødsaget til at aflyse lillepigens fødselsdag i morgen (pga. sneen). Men at han var mere end velkommen til at komme og fejre den med os alligevel!!! - intet svar!!!
Knus Pernille, som flyver rundt på den lyserøde sky, men ikke helt ved om hun burde....