Brug for råd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Mutti2

Hej Piger.

Så skriver jeg lige igen. Jeg er lidt forvirret lige nu.

Som mange af jer ved, har jeg mødt den dejligste fyr. Vi svinger fantastisk, og han giver udtryk for at jeg er lige så dejlig, som jeg synes han er. Vi tilbragte nytårsaften med ham og hans familie, hvilket var vores andet møde inden for de sidste 5 år!!

Og efterfølgende har vi tilbragt næsten en uge sammen med ham, altså hvor vi nærmest har boet sammen med ham!

Han startede hans firma op i mandags, og har haft hans ene medarbejder boende siden da (samtidig med os). De har arbejdet næsten i døgndrift!! Så det har krævet meget af ham, og han er en smule stresset.

Om natten når vi skulle sove har faktisk været det eneste tidspunkt jeg sådan 100% har haft hans opmærksomhed. Vi har da brugt tiden på at ligge og nusse, kysse, snakke, grine og bare hygge. Det har bare været så dejlig.  Jeg er virkeligt ved at falde helt pladask for ham.

Men da vi så tog hjem Torsdag, derudefra, skrev jeg til ham 2 gange, og fik intet svar. fredag skrev jeg 3 gange, og fik kun et enkelt kort svar!

Jeg er egentligt meget forvirret om han virkeligt vil at det skal være ham og jeg!!

Jeg ved han er meget stresset over det med det nye firma!! Og for at være ærlig, er det da også den eneste grund til at jeg stadig hænger ved!!

Hans kammerat/medarbejder tager hjem senest mandag, og så forventer jeg at han viser lidt mere interesse.  Der er jo under 3 uger til han tager afsted, og bliver væk i en måned!!

Han snakker meget om at han ikke er sart, og han ved hvad han går ind til. Og så er han meget fokuseret på at han er nervøs for om min datter kan genkende ham når han er væk så længe af gangen!!!!

Så et eller andet sted synes jeg han giver flere signaler. Sidst jeg lå i hans arme, snakkede vi begge om hvor meget vi glædede os til at bruge lidt tid alene!!

Hmm..... Hvor lang tid er det lige det tager at skrive en sms!!?

Og hvis jeg kender dem ret, har de gæster næsten hver dag.... så kan man da også lige finde tid til at sende en lille hilsen!!

Hvad mener i??

Jeg har ellers hele tiden haft i tankerne, at jeg ikke ville opføre mig som en tøs.... ("han skal skrive først", "han skal vise at han vil mig noget".... osv.) Men et eller andet sted vil jeg da heller ikke være for påtrængende!!

Det sidste jeg skrev til ham, var at jeg havde været nødsaget til at aflyse lillepigens fødselsdag i morgen (pga. sneen). Men at han var mere end velkommen til at komme og fejre den med os alligevel!!! - intet svar!!!

Knus Pernille, som flyver rundt på den lyserøde sky, men ikke helt ved om hun burde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

anna-jonas

Åhhhhh............Pernille. Det er jo sådan med de kære mænd, at de er som elastikker i kærlighedssammenhæng................de strækker sig (d.v.s trækker sig), og så kommer de tilbage.............lige i smasken på os. Kunsten for os kvinder er så, at lade være med at tvinge elastikken ind, før den er klar................for så bouncer den bare hurtigere tilbage...........og risikere at springe. Håber at du forstår mit metaforiske sprog.......

Gi' ham plads....................han har travlt, men vil dig gerne. Tænk bare på hvor dejligt i har det når i er sammen.............men gi' ham plads, så skal han nok komme.

Knus Mette

Anmeld

9. januar 2010

Honningblomst

Giv ham plads!!! det er meget voldsomt lige at gå fra intet til alt og han har så meget andet han bruger tid og energi på...kan I ikke aftale at ses kun i weekenden eller bare et par gange om ugen..din hverdag med din datter skal vel også fortsætte som den plejer, for det andet er da også meget voldsomt for hende.

Så ro på nu...tror altså let du kan presse eller omklamre ham så han ikke orker eller føler han har overskud.

Skriv evt bare god weekend og lad så ham komme til dig...lad ham gå og savne dig lidt...meget få mennesker finder en "hundhvalp" spændende...han skal føle du godt kan leve uden ham.

Knus og held og lykke... den kærlighed er bare ikke altid nem..

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

Eva skriver:

Giv ham plads!!! det er meget voldsomt lige at gå fra intet til alt og han har så meget andet han bruger tid og energi på...kan I ikke aftale at ses kun i weekenden eller bare et par gange om ugen..din hverdag med din datter skal vel også fortsætte som den plejer, for det andet er da også meget voldsomt for hende.

Så ro på nu...tror altså let du kan presse eller omklamre ham så han ikke orker eller føler han har overskud.

Skriv evt bare god weekend og lad så ham komme til dig...lad ham gå og savne dig lidt...meget få mennesker finder en "hundhvalp" spændende...han skal føle du godt kan leve uden ham.

Helt enig. og det at du skrive flere gange på en dag kan godt være lidt øv for hans vedkomme da han er ved at starte nyt firma og det er altså bare en vigtig ting og så kan han gå og tænke firma og samtidig have dårlig somvittighed over han ikke lige får skrevet tilbage til dig.

Stol på han vil dig som han siger men giv ham plads til at få sit firma op. 

Anmeld

9. januar 2010

LauraLW

Eva skriver:

Helt enig, selvom det er skide svært når man står med det.

Derudover kan han jo være en af dem der ikke sidder klistret til hans mobil. - Kender mange der ikke synes det er "vigtigt" at svare på beskeder, om det er godt eller skidt er sådan set underordnet, pointen er at man ikke altid kan ændre på andres sms vaner.

Håber det hele går i orden med jer to

Laura

Anmeld

17. januar 2010

Mutti2

Åhhh hvor er i dejlige piger  Jeres svar gav mig mere ro på sjælen.... i en uges tid  Men det beroligede mig virkeligt, og i har jo ret, de tænker ikke så langt, og skal bestemt ikke presses!!

Der er stadig ikke sket så meget fra hans side. Han har skrevet et par gange, og skrev self. da jeg var helt slået ud over lille-pigens mislykkede fødselsdag!!

Han skrev også på et tidspunkt i løbet af ugen, fordi han ville hmm.... "putte".

Jeg forstår ikke hvad han har gang i. Vi skrev sammen på et tidspunkt hvor han skrev at han snart kom og puttede med os (ikke ment sex)!!

Men alligevel har jeg ikke hørt fra ham siden Onsdag!! Selv om jeg har skrevet flere gange siden!! Og der er bare intet sket!!!!!!!!!!

I går fik jeg bare nok. Der er 1½ uge til han forlader byen igen. (han skal dog kun være afsted i en mdr!) Det kan ikke passe at han kan trække  1 uge ud af de 5 uger han er hjemme til at bruge sammen med os.

Så jeg sendte ham en besked om at jeg gerne ville hvis han kunne finde tid til at vi kunne snakke sammen og finde ud af om det her skal blive til noget eller ej!! Jeg skrev det selvfølgelig på en ordentlig måde!!

Jeg gider bare ikke at gå og håbe på noget og trække det ud, hvis det alligevel ikke skal være!!  Jeg ved det måske lagde et stort pres på ham, og at han højst sandsynligt trækker følehornene tilbage!!

Men det andet er bare helt uudholdligt!! Jeg savner den mand jeg skrev med da han var på Grønland!!  

Det er 17 timer siden jeg skrev.... og stadig intet svar!!

Den opførsel hænger bare ikke sammen med mange af hans handlinger!! Han har sågar købt bleer og tandbørster til os, til at have stående ude hos ham!! Han snakker meget om det med min datter, og fremtiden generelt!!

Jeg vil da mene, at hvis man er "ny-forelsket" vil man altid lige kunne finde tid til at skrive tilbage.... evt. bare at man ikke lige har tid til at svare...:!!

Æv altså..... hvorfor kan jeg ikke bare finde mig en ordentlig mand!!?

Men igen tak for svar, og tak for at i læste med. Og tak for jeres evige støtte når man har brug for jer.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.