Så er det slut - update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

Skouboe

Efter hele 2 dage tilbage kan jeg konstatere at - bær over med mig hvis det er lidt teknisk på¨nogle punkter - man er vel nørd:'

* Det gik smertefrit at få en ny computer - IT kiggede på min gamle som om det var et fortidslevn og stak mig en anden uden overhovedet at gide PRØVE at reparere den. Den er så godt nok ikke ny, men den er væsentligt bedre end den jeg havde.

* Mit firma er ved at droppe fastnet telefoner helt - vi bruger fremover kun Microsoft OC (et program installeret på computeren). Det betyder at vi alle sammen skal have et headset til computeren - men der er ingen i firmaet, der har tænkt på at lægge nogen på lager, så man umiddelbart kan få et. Det skal rekvireres og der er leveringstid på det. Siden vi er rimeligt afhængige af telefonen synes jeg det er helt hen i vejret at man skal vente på sådan et. Det svarer til at stikke dig en telefon og fortælle dig - røret kommer i næste uge. Og vil I vide det mest absurde? JEG ARBEJDER FOR VERDENS STØRSTE HEADSET FABRIKANT!!! Vi laver selv skramlet! Det er rart at vide at intet er ændret...

* Vores kantine var ret god inden jeg gik på barsel - den er kun blevet endnu bedre i mellemtiden. De har indført en fedtfattig politik så hovedparten af maden er nu under 30% fedt - og det smager fantastisk.

* Vores dyre espresso-kaffe maskine i Atriummet kan STADIG ikke lave varm kakao.* Min gamle chef skifter afdeling - så fremover skal jeg til at referere til vores fælles chef. Og jeg vinder en masse af hendes arbejdsopgaver.

*Vores fælles chef forventer stadig mirakler af mig. Jeg skal tage et helt sæt udviklingsprocesser (2-300 dokumenter), der ikke er forankret i vores organisation, ikke er blevet opdateret siden jeg gik på barsel for 16 måneder siden, ikke er blevet brugt eller håndhævet i 16 måneder og få dem opdateret og tilpasset så vi kan bestå et audit fra en kunde - altsammen inden 1. februar. Kors hvor har jeg savnet ham!

* Mine kolleger ligner allesammen sig selv - og jeg kan endda huske de fleste af vores processer og arbejdsopgaver - man skulle tro jeg ikke havde været væk i 16 måneder...Alt i alt - dejligt at være tilbage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

anna-jonas

JEG VIL OGSÅ UD I VERDEN SNART!!!!

Dejligt at det gik fint..............nu skal hverdagen bare sættes i system, så kører det.

Anmeld

9. januar 2010

lion

Hvor er det dejligt at det gik så smertefrit at komme ud at arbejde igen.

Jeg sidder selv og har barsel fra d. 23 jan og jeg SKAL IKK tilbage til min arbejdsplads der er ikk for mig mere, men jeg ved bare ikk hvad jeg så skal lave....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.