Min gode veninde er gravid. Og hun er ikke kun gravid, hun er i 4. mdr.!! Hun skal føde i starten af juni.
De troede hun havde kræft, da hun havde mavesmerter, kvalme og udebleven menstruation. Lægen havde flere gange sagt at hun ikke var gravid, og testerne var også negative...Men så mellem jul og nytår var hun ved lægen igen, og han indså endelig at hun var gravid... Hun blev straks sendt til scanning. Og vupti. En baby. og hun er lidt over 4 mdr. henne! Så til juni har de en lillesøster elle bror til deres datter på 5 år.
Jeg FATTER bare ikke hvordan lægen ikke har opdaget hun var gravid... Jeg har talt med hende mange gange her i efteråret hvor hun har været bekymret for hvad der var galt. De har prøvet på at lave en baby siden januar, så der er naturligvis lykke nu hjemme hos dem. Det eneste skår i glæden er, at hun havde svineinfluenza primo december. Det er jo for sent med en nakkefoldsscanning nu... Men lægen sagde at der kun var en minimal risiko... men de er naturligvis lidt bekymrede... De skal til en ny scanning her i januar og ordenligt tjekkes igennem. Der mellem jul og nytår havde der åbenbart kun været en praktiskant eller noget, som ikke var super kvalificeret til at se hverken det ene eller andet.
Men jeg er bare så glad fordi hun er gravid, og i chok over at hun er så langt henne... Hun kunne være endt som en af dem der, der bare føder, uden at ane de var gravide. Hun er lidt stor i det, så man har ikke kunne se det på hende...
nå. men måtte lige ud med det. Jeg blev bare så glad!! Og forundret!
Anmeld