Må lige ud med det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

NaFe

LOVE LOVE LOVE.....soooooo in love....

Har bare mødt den sødeste fyr....går bare rundt og smiler hele dagen fordi jeg bare er så glad...det helt fantastisk... og heldig vis har han det da også sådan...

Vi har set hinanden 1 måneds tid nu, og det hele er bare så fantastisk lige nu. Har ikke fortalt det til nogen andet end min bedste veninde, men måtte altså lige ud med min begrejstring herinde os....

Puha syntes bare jeg er så skide heldig af have mødt sådan en dejlig og sød fyr....

knus natasja (der bare er lidt små forelsket og flyver på en lyserød sky lige nu..... )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Milka

WOW!! tillykke!! nøj hvor er jeg jaloux 

Anmeld

8. januar 2010

Klumpe-dumpe

Me 2

Men hvor dejligt for dig, søde

Anmeld

8. januar 2010

NaFe

smiler taaak..

Det kommer os helt bag på mig, for havde da opgivet den jungle af finde en...men vupti så var han der sq lige da jeg mindst ventede det....

Anmeld

8. januar 2010

anna-jonas

Wheeeee.............love is great, right??? Skønt for dig..............hvem er han, hvor har du mødt ham...........og alt det der. Vi VIL VIDE DET!!!! Ud med sproget, måske Camilla og Trine kan få et par fif.

Anmeld

8. januar 2010

NaFe

Det er virkelig skønt, og havde helt glemt den følelse.

Jamen har mødt ham gennem nogle fælles venner. Og vi faldt bare i klik med hinanden med det samme. Han er bare sådan et åbent og glad menneske der altid smiler...og det bare helt fantastisk.

Men han hedder Morten og er 27 år. Kommer fra samme by som jeg. Han har selv 8 søskende hvor af 4 er mindre end ham, så han kender alt til små børn. Feluca har mødt ham nogle gange, og hun er helt væk i ham, men det er hun så i alle unge fyre.. det meget sjovt af se, for hun bliver helt teengage pjattet når der unge fyre i nærheden, og det kun unge, hun kan bestemt ikke lide ældre herrer...griner...

Anmeld

8. januar 2010

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Det er virkelig skønt, og havde helt glemt den følelse.

Jamen har mødt ham gennem nogle fælles venner. Og vi faldt bare i klik med hinanden med det samme. Han er bare sådan et åbent og glad menneske der altid smiler...og det bare helt fantastisk.

Men han hedder Morten og er 27 år. Kommer fra samme by som jeg. Han har selv 8 søskende hvor af 4 er mindre end ham, så han kender alt til små børn. Feluca har mødt ham nogle gange, og hun er helt væk i ham, men det er hun så i alle unge fyre.. det meget sjovt af se, for hun bliver helt teengage pjattet når der unge fyre i nærheden, og det kun unge, hun kan bestemt ikke lide ældre herrer...griner...

BUM BUM, er det ham på nytårsbilledet???

Endnu mere misundelse

Anmeld

8. januar 2010

NaFe

BUM BUM, er det ham på nytårsbilledet???

Endnu mere misundelse

Smiler...neeej det ikke ham på nytårs billede...Han er bare min barndoms ven, tror os feluca er lidt småforelsket i ham, dog må hun ikke gå ud med fyre der 20 år ældre end hende..griner..

Meen jeg ved nu der også er en derude til dig Trine... Som sagt de dukker op når man mindst venter det...

Anmeld

8. januar 2010

oo

aaaiiiiijjjj hvor dejligt!! det fortjener du i dén grad

Anmeld

8. januar 2010

JustAnotherName

LOVE LOVE LOVE.....soooooo in love....

Har bare mødt den sødeste fyr....går bare rundt og smiler hele dagen fordi jeg bare er så glad...det helt fantastisk... og heldig vis har han det da også sådan...

Vi har set hinanden 1 måneds tid nu, og det hele er bare så fantastisk lige nu. Har ikke fortalt det til nogen andet end min bedste veninde, men måtte altså lige ud med min begrejstring herinde os....

Puha syntes bare jeg er så skide heldig af have mødt sådan en dejlig og sød fyr....

knus natasja (der bare er lidt små forelsket og flyver på en lyserød sky lige nu..... )

Nææh hvor dejligt! Tillykke med the loooove   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.