BOBS skriver:
ja for de sætter virkelig tingene i perspektiv på en måde der gør ikke bare grin med kvinder men også mænd - men med en respekt synes jeg samtidig. Det ER befriende. ja kan forstå på nogle af de andre tråde i har mistet føler dybt med jer. Og synes det er en stor styrke når man så kan føle en befrielse ved at grine af noget andre måske ville føle som en hån i den situation....netop også relateret til tråden her hvor mange anbefalinger vi skal leve efter som gravide idag m.v....og alligevel er intet bare sikkert eller kan tages for givet. MEn vi prøver...nogle gange så meget så man kan være bange for om graviditeten kan nydes...kan forstå du er gravid igen og nervøs....men alt
til dig, og se så at få lukket op for den pakke kærgården! 
hehe
- Jeg tror jeg lader kærgården ligge... Idag har jeg kunne spise et stykke brød, 2 appelsiner, drukket et glas boullion og spist en lilel bitte smule pizza... :-S
Men altså - ja, jeg har mistet en del. Spunken var syg ved NF og jeg fødte den i uge 15 og sidst havde jeg en SA.
Men altså - dennegang har jeg mega meget kvalme, - hvilket jo tyder på at den BLIVER der og jeg er IKKE nr 1000 igen til NF. Men ja, jeg er naturligvis meget urolig, indtil alt er bevist...
Anmeld