Falder snart fra hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

Vingummien

Er syg i mine ben og døjer med det hver dag, men nu har jeg så lige samlet mig et dårlig knæ med i det også. Det er bare så dejligt, gør ondt hver gang jeg tager et skridt elelr skal op og stå eller ned at sidde. Det eneste tidspunkt det ikke gør ondt er når det er strakt og sådan kan jeg jo ikke gå

Nogen der har prøvet det? Syntes ikke jeg har lavet noget. Tror det ender med en læge tur i næste uge hvis det bliver ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

MichellaMalou

jaa sådan har jeg det i mit knæ men det er så pga fodboldskade....

Anmeld

8. januar 2010

Vingummien

frk.Quaade skriver:

jaa sådan har jeg det i mit knæ men det er så pga fodboldskade....

Av. Er mega træls

Anmeld

8. januar 2010

MichellaMalou

men jeg ville da ihvertfals ringe til lægen for at få det undersøgt.. for det kan jo være mange ting

Anmeld

8. januar 2010

TbCp

Sådan er begge mine knæ. har ondt i dem hver dag. Hvis jeg har siddet skal de ligesom lige hoppe ind på plads når jeg rejser mig, det samme når jeg ligger i sengen og jeg lige skal dreje dem i en anden stilling. Virkelig ubehageligt.

Jeg har fået lavet en kikkertundersøgelse for nogle år siden og fik at vide at det var brusk og de intet kunne gøre for mig, det ville gå væk i 25 års alderen.... ja jeg er så 31 nu  

Anmeld

8. januar 2010

anna-jonas

Sender dig lige et knus........ For det er træls at døje med bevægeapparatet. Jeg havde ondt i knæet på et tidspunkt............det fiksede min kiropraktor, som med et trylleslag. Det stammede nemlig fra min lænd............som lige skulle justeres lidt. Har aldrig oplevet noget lign.............føltes som et mirakel.

Anmeld

9. januar 2010

Becks

TbCp skriver:

Sådan er begge mine knæ. har ondt i dem hver dag. Hvis jeg har siddet skal de ligesom lige hoppe ind på plads når jeg rejser mig, det samme når jeg ligger i sengen og jeg lige skal dreje dem i en anden stilling. Virkelig ubehageligt.

Jeg har fået lavet en kikkertundersøgelse for nogle år siden og fik at vide at det var brusk og de intet kunne gøre for mig, det ville gå væk i 25 års alderen.... ja jeg er så 31 nu  

Jeg har det samme med mit ene knæ..

Fik også lavet en kikkertundersøgelse, hvor de sagde jeg danner for brusk, og det er der intet at gøre ved, de sagde så at cykling hjælper, og det gør det faktisk.. Hvis jeg har haft ferie og ikke har cyklet så meget (arbejder i hjemmeplejen) så kan jeg rigtig mærke mit knæ igen...

I mit andet knæ, har jeg noget der hedder "oz good slatters" (staves?) Det er for knæskallen er som et vaskebræt, og så når jeg går, bliver knoglen der er forbundet til skinnebenet slidt på vaskebrættet...

Anmeld

9. januar 2010

Tina2

Er det i dit knæ pga det i benene? Hvad er det der er galt med dine ben? Ondt, uro?

Min veninde har haft sindssygt ondt i benene længe, havde det så dårligt, og så fandt de ud af hun manglede B12 vitamin, så det får hun hver 3. måned nu og mærker INTET til det mere.....

Anmeld

10. januar 2010

Vingummien

Tina2 skriver:

Er det i dit knæ pga det i benene? Hvad er det der er galt med dine ben? Ondt, uro?

Min veninde har haft sindssygt ondt i benene længe, havde det så dårligt, og så fandt de ud af hun manglede B12 vitamin, så det får hun hver 3. måned nu og mærker INTET til det mere.....

Min mor har været så syg af mangel på b12 at hun faktisk havde opgivet livet, hun får også en sprøjte med det.

Jeg har også haft det, og min mor hodler stadig på at jeg har det. Men jeg har RLS og tager medicin hver aften for at jeg kan sove

Anmeld

10. januar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Sender dig lige et knus........ For det er træls at døje med bevægeapparatet. Jeg havde ondt i knæet på et tidspunkt............det fiksede min kiropraktor, som med et trylleslag. Det stammede nemlig fra min lænd............som lige skulle justeres lidt. Har aldrig oplevet noget lign.............føltes som et mirakel.

Tak tror også jeg trænger til at blive fikset for døjer meget med min lænd. AV siger jeg bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.