Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Feluca09 skriver: vi os friske på a tage turen fra kbh til odense
vi os friske på a tage turen fra kbh til odense
herligt! så kan Nikoline og Feluca få sig en partypølse!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka-ri-na skriver: ja, du kan jo ikke bare lukke dagplejen.... jeg skal se hvad jeg kan gøre for at det kan blive weekend
ja, du kan jo ikke bare lukke dagplejen.... jeg skal se hvad jeg kan gøre for at det kan blive weekend
ka-ri-na skriver: selvfølgelig Trine! du bor så tæt ved, ingen dårlige nerver.... vi bider ikke ;0)
selvfølgelig Trine! du bor så tæt ved, ingen dårlige nerver.... vi bider ikke ;0)
vi får se, vi får se....jeg tror Søren må holde udenfor med motoren igang så jeg bare kan tage benene på nakken - just in case
Piiiv - ville gerne med med Freja er ikke så vild med det der bilpjat - og jeg er totalt bombet efter at være startet på arbejde igen så desværre
Jeg har så lige set at jeg ikke kan nogen weekender i januar.... Håber det bliver senere så er jeg med
iln skriver: Ej jeg vil også men det er da noget af en tur fra Aalborg af. Ved du/I hvor langt der er fra Hårby til Odense? Min bror bor nemlig i Hårby så kunne evt. overnatte der.
Ej jeg vil også men det er da noget af en tur fra Aalborg af. Ved du/I hvor langt der er fra Hårby til Odense? Min bror bor nemlig i Hårby så kunne evt. overnatte der.
der er ca 30km
michella80 skriver: der er ca 30km
Hmm okay. Det er da til at overkomme.
iln skriver: Hmm okay. Det er da til at overkomme.
Ja Tjekkede det lige på Krak.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128