Tvilling skriver:
Hej Piger
Nogen af jer husker måske jeg tidligere har nævnt, min kære svigermor fik konstateret kræft lige før jul.
Hun skulle idag til samtale om opstart af 3 gange kemo for herefter en større operation, men de fik desværre den besked i dag, at kræften har bredt sig til leveren også og at de ikke kan operere hende. At hun kun skal have kemo til at bremse.
Jeg er så ulykkelig lige nu. Og kan slet ikke hænge sammen. Min mand ringede hjem og fortalte det. Det er bare så uretfærdigt!!

årh søde, det er jeg ked af at hører, vi kender ikke hinanden, men jeg kender godt følesen har haft kræft tæt på livet et par gange
, jeg har lige mistet min morfar før jul,han havde en kæmpe stor betydning i mit liv, og han døde heldigvis mens han havde det nogenlunde, og ikke nåde at blive meget syg, han sov stille ind og det var rigtig rart for både os og ham selv, jeg kan kun råde dig til at bare nyde så meget tid med din svigermor som du overhovedet kan.
for en del år siden mistede jeg en af mine bedste veninder der havde fået kræft i baghovedet, og alt gik faktisk rigtig fint og de troede hun var rask efter oprationer og kemo osv., men så vendte det lige 180grader og hun blev mere syg end nogensinde før og døde desværre til sidst, og da hun skulle begraves så hun simpelthen så syg ud, så i modsætning til min morfar var det bestemt ikke rart at være med til;-(så husk på hvordan de var også som sagt få det bedste ud af den sidste tid med dem;-)
jeg har også en solstråle historie, da min bedste kammerat fik kons galloperne lumfekraft og de troede ikke han ville overleve, men idag har han det fint og er blevet erklæret rask, men grunden til at ham overlevede var ligeså meget hans egen instilling fordi han ikke bare gav op, det var rigtig hårdt at se ham når han havde været i kemo eller stråler og ingenting var værd, bare slap skallede, og lig bleg, men han holdte humøret højt og det prøvede vi også på bedste vis og jeg er slet ikke i tvivl om at hvis man prøver at holde humøret højt og ikke stor tuder når man er sammen med den syge, så tror jeg at man både hjælper den syge og sig selv meget nemmere igennem, selv om det er svært, men hvem ved måske de finder en løsning til din svigermor, de er så gode til at forske;-) ved ikke om du kan bruge alt mit vrøvl til noget, men prøv at hold humøret højt og få det bedste ud af den sidste tid sammen med hende;-)knus marie