Så var jeg lige ved frisør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

Vingummien

dejligt altså

Så fik jeg lige klippet til osv efter jeg har været hårmodel og hun mente det var så smart med 2 totter i nakken i hver side. Men overhovedet ikke pænt til mig og slet ikke efter det er vokset siden. Så lignede det bare noget jeg selv havde klippet hehe.

Så idag syntes jeg godt lige jeg kunne bruge en million på frisør

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe En million på at få klippet to totter af Det havde jeg gerne gjort for det halve

Dejligt du har fået en frisure du er glad for nu.... Jeg har sku aldrig turdet det med at være hårmodel hehe Hatten af for de modige

Anmeld

8. januar 2010

Vingummien

Zafir skriver:

Hehe En million på at få klippet to totter af Det havde jeg gerne gjort for det halve

Dejligt du har fået en frisure du er glad for nu.... Jeg har sku aldrig turdet det med at være hårmodel hehe Hatten af for de modige

Hehe ej hun klippede lidt mere af end de 2 totter

Var også en fed frisure hende jeg var hårmodel for vil lave, men hun skulle jo lige lave lidt om på den undervejs Kom derhen med langt hår ned på ryggen og gik derfra med hår der var klippet helt op til over nakken og 2 totter, noget hår inden under som var kortere end det uden over for at give fylde (og de stritter tit ud) og så KRØLLER

Anmeld

8. januar 2010

lion

Så fik du også klippet kort hår, det ser rigtig flot ud, glæder mig til at se det d. 16 jan, jeg vil også gerne ha trimmet mit hår igen, der er ved at være for langt igen.

Anmeld

8. januar 2010

Vingummien

lion skriver:

Så fik du også klippet kort hår, det ser rigtig flot ud, glæder mig til at se det d. 16 jan, jeg vil også gerne ha trimmet mit hår igen, der er ved at være for langt igen.

Kan jeg da nemt lige klare for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.