Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
steph0804 skriver: Jeg var godt nok i viborg bio for nyligt, men så ikke reklamen Men nu er jeg da blevet nysgerri... hvad går det ud på?
Jeg var godt nok i viborg bio for nyligt, men så ikke reklamen Men nu er jeg da blevet nysgerri... hvad går det ud på?
Astrids-mor skriver: Det er radio viborg- 'danmarks største eftermiddag' der har søgt børn på ca 1 år til brug af en reklame som nu kører i bio. Men jeg kender den lille pige som 'danser' i reklamen. Min egen lille datter var desværre syg da optagelserne fandt sted Men skulle da hører om der var andre der havde været inde med deres guldklumpe eller om der var nogen som havde set den
Det er radio viborg- 'danmarks største eftermiddag' der har søgt børn på ca 1 år til brug af en reklame som nu kører i bio. Men jeg kender den lille pige som 'danser' i reklamen. Min egen lille datter var desværre syg da optagelserne fandt sted Men skulle da hører om der var andre der havde været inde med deres guldklumpe eller om der var nogen som havde set den
Jeg har set den. Og den bragte smil og grin i salen, husker jeg. Hun sad på sådan et mixer-pult bord og rokkede
Muttien skriver: Jeg har set den. Og den bragte smil og grin i salen, husker jeg. Hun sad på sådan et mixer-pult bord og rokkede
er der baby-bio i viborg?? Ej, det vidste jeg ikke? hvornår er det og hvor kan man se mer om det?
Muttien skriver: er der baby-bio i viborg?? Ej, det vidste jeg ikke? hvornår er det og hvor kan man se mer om det?
Jeg har lige været ine og se, men kan ikke finde noget. Jeg har skrevet til dem, så må jeg se hvad de skriver
Tak for ideén
Muttien skriver: Jeg har lige været ine og se, men kan ikke finde noget. Jeg har skrevet til dem, så må jeg se hvad de skriver Tak for ideén
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128