Viborg Bio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.285 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa, ville da lige hører om der er nogle som har været i Viborg Bio for nyligt, og set reklamen for 'Danmarks Største Eftermiddag'- baby reklamen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

steph0804

Jeg var godt nok i viborg bio for nyligt, men så ikke reklamen Men nu er jeg da blevet nysgerri... hvad går det ud på?

Anmeld

8. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

steph0804 skriver:

Jeg var godt nok i viborg bio for nyligt, men så ikke reklamen Men nu er jeg da blevet nysgerri... hvad går det ud på?

Det er radio viborg- 'danmarks største eftermiddag' der har søgt børn på ca 1 år til brug af en reklame som nu kører i bio. Men jeg kender den lille pige som 'danser' i reklamen. Min egen lille datter var desværre syg da optagelserne fandt sted
Men skulle da hører om der var andre der havde været inde med deres guldklumpe eller om der var nogen som havde set den

Anmeld

8. januar 2010

steph0804

Astrids-mor skriver:

Det er radio viborg- 'danmarks største eftermiddag' der har søgt børn på ca 1 år til brug af en reklame som nu kører i bio. Men jeg kender den lille pige som 'danser' i reklamen. Min egen lille datter var desværre syg da optagelserne fandt sted
Men skulle da hører om der var andre der havde været inde med deres guldklumpe eller om der var nogen som havde set den

Nå, hvor sjovt, det var da træls de ikke viste den da jeg var derinde Ærgeligt at Astrid lige var syg der, det kunne da have været sjovt

Anmeld

8. januar 2010

Mussen2

Jeg har set den. Og den bragte smil og grin i salen, husker jeg. Hun sad på sådan et mixer-pult bord og rokkede

Anmeld

8. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Muttien skriver:

Jeg har set den. Og den bragte smil og grin i salen, husker jeg. Hun sad på sådan et mixer-pult bord og rokkede

uhh det vil jeg gerne tro den gjorde. Jeg har desværre ikke selv set den endnu. Jeg skulle ha set den i onsdags til baby-bio, men vi var sneet inde så jeg kom ingen steder. Så nu må jeg få mig taget sammen til at komme i bio. Vil såå gerne se den

Anmeld

9. januar 2010

Mussen2

er der baby-bio i viborg?? Ej, det vidste jeg ikke? hvornår er det og hvor kan man se mer om det?

Anmeld

10. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Muttien skriver:

er der baby-bio i viborg?? Ej, det vidste jeg ikke? hvornår er det og hvor kan man se mer om det?

JA, det er så hygge

Første onsdag i hver mdr. Du kan læse mere om det på: Fotorama.dk inde under spacial arrangementer

Anmeld

11. januar 2010

Mussen2

Jeg har lige været ine og se, men kan ikke finde noget. Jeg har skrevet til dem, så må jeg se hvad de skriver

Tak for ideén

Anmeld

11. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Muttien skriver:

Jeg har lige været ine og se, men kan ikke finde noget. Jeg har skrevet til dem, så må jeg se hvad de skriver

Tak for ideén

Det er pga filmen lige er gået. Så bliver det først opdateret sidt i måneden igen. Så ingen panik.. Det kommer, men tålmodighed. Det er jo nogle a de nyeste film vi har chance for at komme ind at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.