Aalborg Kommune - snevejr - barnevogn = NO GO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

iln

Ja tak da... kan se Trine også har nævnt det, men vil da lige fortælle om Silas og min "fantastiske" gåtur i går. Jeg skulle være i mødregruppen til kl. 11 så gik hjemmefra kl. 10. Denne gåtur tager normalt ca. 1 time. I Visse måtte jeg gå på vejen (godt der næsten ingen biler kører i den by). Da jeg nåede ind til Aalborg var jeg over diverse snedriver - hold op barnevognen var ved at tilte op til flere gange, så fortrød jeg ikke havde puttet Silas i barevognsselen, men den bruger vi jo ikke endnu. Ved hver Rundkørsel måtte jeg ud og gå i selve rundkørslen. Skide farligt for at sige det rent ud sådan som bilerne skøjtede rundt. Alt i alt var Silas og jeg på en ordentlig rumletur, måtte tage flere omveje osv. så nåede frem til mødregruppen kl. 12. Kun 1 time forsinket.

Hold op jeg var gal til sidst. Så hvis man bor i Aalborg Kommune - har barnevogn ellers sidder i kørestol... ja så må man åbenbart ikke komme ud på gaderne disse dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Bondepigen

iln skriver:

Ja, sådan er det osse her. Pisseirriterende for at sige det rent ud. Vil lige tilføje at ældre osse bør holde sig inde der hvor der er store driver. Det føles jo som en hel bjergbesting bare for at komme over på den anden side af gaden!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.