Must have!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

mama10

Hej piger
jeg har lige købt mig en varmesæk, det er sådan en hvor man trykker på en lille magnet hvor den selv laver varmen! vil KLART anbefalde jer at købe en hvis ik i har!! Det hjælper sindssygt meget når man har svært ved at sove, og igår sov jeg hurtigt som aldrig før! læg den på lænden, skulder, benene osv. Det giver en hel afslapning i kroppen, speciel hvis du har gået meget.
Mit graviditet er reddet! jubii:-D

Fortæl hvad I andre har som man bare MÅ eje :-)
Knus en super glad køber :-) 31+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

lulle1985

jeg har lige købt sådan en lang ergonom pude i Lidl, som er velegnet til gravide. jeg har sovet igennem hele natten inat helt uden og vågne 5-6 gang som har været meget nomalt de sidste 2½ mdr. da jeg før jeg blev gravid altid sov på maven har det virkelig ødelagt min nattesøvn da jeg ikke længere kan sove sådan..... så LÆNGE LEVE min nye fantastiske pude er hermed givet videre som et MUST HAVE....

Louise 24+2 som bare sover som en drøm nu

Anmeld

8. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har et elektrisk varmetæppe Det er skønt. Hvis man ikke har nogen af delene, så kan jeg anbefale at varme dynen i tørretubleren i 30-40 min inden sengetid Det er fantastisk... Giver en dejlig ro i kroppen...

Anmeld

9. januar 2010

nuggie

jeg har også købt en lang pude i lidl, den er bare super.

Den har også give mig min nattesøvn tilbage så den kan jeg bestemt også kun anbefalde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.