Indsamling - Aalborg og omegn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

mama09

Har man en sovepose eller noget varmt tøj, huer, vanter mm, Kan man aflevere det til en hjemløs her :

Cafe Væxt I POULS PAGHSGADE 6 A, 1 sal 9000 Aalborg fredag d. 8/1 - 09 fra kl 14 til 19!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

mama09

Trinehw skriver:

Har man en sovepose eller noget varmt tøj, huer, vanter mm, Kan man aflevere det til en hjemløs her :

Cafe Væxt I POULS PAGHSGADE 6 A, 1 sal 9000 Aalborg fredag d. 8/1 - 09 fra kl 14 til 19!

så skal jeg sortere tøj imorgen og gør årets første gode gerning

Anmeld

7. januar 2010

Mutti2B

Rigtig dejligt initiativ

Anmeld

7. januar 2010

mama09

Mutti2B skriver:

Rigtig dejligt initiativ

ja meget! og glæder mig til at aflevere ting til de hjemløse personligt, de bliver sgu så glade

Anmeld

8. januar 2010

Tullebobs

Supergodt initiativ. Vi kører sgu over med en herrevinterjakke og et halstørklæde her lidt senere.

Trine

Anmeld

8. januar 2010

MoarTNoah

Trinehw skriver:

SUPER initiativ! sidst jeg var på roskilde festival afleverede jeg osse alt jeg kunne i de containere de havde stillet op til samme lejlighed, telt, sovepose og liggeunderlag.. dejlig følelse af at havde hjulpet en eller anden, PLUS at jeg ikke behøvede at bære så meget hjemaf

Regner forresten med at du mener 2010 - ikke 2009

Anmeld

8. januar 2010

Ayasmor

Er det kun idag man kan det?? Jeg bor nemlig ikke i aab men kommer deropaf jævnligt, dog desværre ikke idag... Genialt initiativ iøvrigt

Anmeld

8. januar 2010

mama09

Ayasmor skriver:

Er det kun idag man kan det?? Jeg bor nemlig ikke i aab men kommer deropaf jævnligt, dog desværre ikke idag... Genialt initiativ iøvrigt

ja i dag er den store indsamling, men tror de vil blive glad for tøj ALTID, så du kan da altid kigge derind.

Jeg har været derinde, og ihh de blev glade nice

Anmeld

8. januar 2010

mama09

Tullebobs skriver:

Supergodt initiativ. Vi kører sgu over med en herrevinterjakke og et halstørklæde her lidt senere.

Trine

kanon

Anmeld

8. januar 2010

mama09

KatrineR skriver:

SUPER initiativ! sidst jeg var på roskilde festival afleverede jeg osse alt jeg kunne i de containere de havde stillet op til samme lejlighed, telt, sovepose og liggeunderlag.. dejlig følelse af at havde hjulpet en eller anden, PLUS at jeg ikke behøvede at bære så meget hjemaf

Regner forresten med at du mener 2010 - ikke 2009

ja 2010 self

Dejligt at hjælpe andre, når man kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.