Nu skal det prøves!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Svenne

Hej piger.
Jeg har siddet og kigget i galleriet med alle jeres flotte kager! Jeg anede ikke, man kan lave sådan nogle flotte kager selv! Jeg er virkelig imponeret!
Så nu må jeg prøve!
Men hvor kan man købe fondant og pastafarver? Kan man gå i en butik og købe det, eller skal det bestilles på nettet?

Knus Ditte 22+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

birgitte

Hej Ditte

jeg er selv ny herinde men har lavet et par kager efterhånden og jeg har været glad for kagekompaniet.dk og kagebutikken.dk som er internetbutikker. men fandt for nylig ud af at man kan købe bla. sugarpaste ( til overtræk og pynt) og forskellige fødevarefarver i panduro hobby. måske kunne du starte der

Min eneste advarsel er at du bliver afhængig af at finde en undskyldning for at bage en kage ... og er de bagt skal de jo også spises ik men rigtig god fornøjelse med projektet.

hilsen Birgitte

Anmeld

7. januar 2010

Anasmor

Hvis du bliver grebet af det så er der virkelig mange penge at spare ved at købe udenlands.. portoen er næsten det samme, men produkterne er under ½ pris...eks farver 2£, som er 16-20 kr i forhold til 40-42 kr herhjemme...

Har selv lige bestilt i Holland og england, og sparet OVER 55 %... det er jo en del at kunne købe ekstra varer for

Kh Stinna

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hej har lige været inde og kigge på kagekompaniet, ville lige se, kan ikke finde ud af at bage kage, men så så jeg jo disse skønne cupcakes, og dem må jeg da prøve i de der pastelfarver, men hvad skal jeg så købe der inde? for at kunne proppe pastelfarvet glasur på og så er det vel bare almindeloge muffins ikk, bare med fed pynt iKk?? eller er jeg gal på den?

Anmeld

8. januar 2010

Svenne

birgitte skriver:

Hej Ditte

jeg er selv ny herinde men har lavet et par kager efterhånden og jeg har været glad for kagekompaniet.dk og kagebutikken.dk som er internetbutikker. men fandt for nylig ud af at man kan købe bla. sugarpaste ( til overtræk og pynt) og forskellige fødevarefarver i panduro hobby. måske kunne du starte der

Min eneste advarsel er at du bliver afhængig af at finde en undskyldning for at bage en kage ... og er de bagt skal de jo også spises ik men rigtig god fornøjelse med projektet.

hilsen Birgitte

Tak for tippet
De internetbutikker har jeg også været inde og kigge på - men jeg synes bare portoen er dyr, når jeg gerne lige vil starte med at købe ind til en enkelt kage, da jeg jo ikke ved endnu, om jeg kan finde ud af det!
Jeg tror, jeg vil prøve hobby-butikken..

Knus

Anmeld

8. januar 2010

Svenne

Anasmor skriver:

Hvis du bliver grebet af det så er der virkelig mange penge at spare ved at købe udenlands.. portoen er næsten det samme, men produkterne er under ½ pris...eks farver 2£, som er 16-20 kr i forhold til 40-42 kr herhjemme...

Har selv lige bestilt i Holland og england, og sparet OVER 55 %... det er jo en del at kunne købe ekstra varer for

Kh Stinna

Ja hold da op, det er meget man kan spare! Det vil jeg helt sikkert gøre, hvis jeg finder ud af, at det er noget for mig at lave flotte kager Jeg tør endnu ikke lige tro på, at jeg kan finde ud af det..

Knus

Anmeld

9. januar 2010

birgitte

ja portoen er alt for dyr 75 kr hver gang man får en ny ide Hi hi men lige nu har kagekompaniet.dk januarudsalg og tror der er 25 % rabat så måske er de 75  tjent ind der. men jeg kan godt se at det er rart at prøve før man får bestilt en hel masse. Uanset hvad du gør tror jeg sagtens du kan finde ud af det men det kræver selvfølgelig lidt øvelse.

rigtig god fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.