Nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

FrkLarsen

Hej skønne damer der ude.

Jeg sidder her og bliver helt nervøs. 

Har læst lidt rundt, og i siger det er meget normalt at man ikke kan mærke noget allerede 11+5.

Jeg er nervøs over at jeg ikke har ligamentsmerter mere, hvilket jeg vel burde have da min livmoder stadig udvider sig? 

Knus en meget nervøs kamilla 11+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

smokin

FrkLarsen skriver:

Har læst lidt rundt, og i siger det er meget normalt at man ikke kan mærke noget allerede 11+5.

Jeg er nervøs over at jeg ikke har ligamentsmerter mere, hvilket jeg vel burde have da min livmoder stadig udvider sig? 

Behøver du ikke være, min baby har det fint og jeg har heller ikke så mange smerter som i starten.

Til gengæld skal jeg hilse og sige mit skamben brokker sig (lige foran skridtet) av av.. 

Anmeld

7. januar 2010

FrkLarsen

Zette skriver:

Behøver du ikke være, min baby har det fint og jeg har heller ikke så mange smerter som i starten.

Til gengæld skal jeg hilse og sige mit skamben brokker sig (lige foran skridtet) av av.. 

Jeg må håbe og  for alt ser fint ud til nf i næste uge.

Jeg har haft ligament smerter hverdag frem til 11+3, og nu er de væk HMM!. 

og tak for dit svar 

Anmeld

7. januar 2010

Liljesilas

Hejsa

Jeg har ikke rigtig haft de vilde smerter under graviditeten. Jeg ved ikke om de kommer, men tror slet ikke du skal være nervøs! Hvad jeg har læst rundt omkring, lyder det meget normalt

Hilsen Maya

Anmeld

7. januar 2010

Sesse89

Jeg haft ligamenssmerter omkring 2-3 uger og de er li startet igen igår

Anmeld

7. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrkLarsen skriver:

Bare rolig... de kommer igen så snart livmoderen for alvor begynder at vokse

Det er faktisk meget normalt at du mærker dem mindre fra 12.-18. uge.. i starten er det helt nyt for kroppen, så vender den sig til det, og du mærker dem derfor ikke så meget og så bliver livmoderen pludselig meget stor og tung og du mærker dem tydeligt igen.. så de kommer og går hele graviditeten! Mine varierer også meget og har gjort det hele graviditeten, så det behøver du ikke bekymre dig om

Knus Caroline 32+6

Anmeld

7. januar 2010

Vial

Det er bare så nervepirrende, at være gravid.

Man har så mange ideer om, hvordan det skal være, og så får man kørt sig selv rigtig meget op, hvis det ikke lige er, som man tror.

Jeg har sat mig i hovedet, at jeg kun er gravid, når jeg har kvalme!! I dag startede det først ved middagstid, så inden frokost var jeg bare en ond tordensky.

Mine ligamenssmerter er meget variende. Når jeg har dem, så bliver jeg også bange for, at jeg er ved at abortere.. det er simpelthen ikke let!!!

Til gengæld så oplever jeg nogle gange nogle skarpe jag helt nede ved skeden. Lige som en dolk der lige bliver jaget rundt deroppe. Altså tror nu nok, at det ville være værre med en dolk, men der hen af. Kender I det?

Anmeld

7. januar 2010

FrkLarsen

MANGE TAK FOR JERES BETRYKKENDE SVAR! 

I er sku nogen skønne kvinder, nu vil jeg hoppe ind under dynen og slappe lidt af. 

I må sove godt når i når så langt tøser 

Kamilla 11+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.