Lalandia i Rødby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.881 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

lonemus

Min familie og jeg vil gerne på ferie i Lalandia og bo i én af deres hytter.

MEN, er der service i husene?? Skal man selv gøre rent efter opholdet? De senge der er placeret på hemsen, er det nogen man kan tage ned i stuen?????

Mht badelandet, så skal vi kun være i børnebassinet, SKAL vi voksne så have badetøj på - eller må jeg tage en bluse udover badedragten?

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

mariamiss6

Hvis det er en hytte til 6 personer så er der service til 6 personer.

Der er 1 ikea højstol, og 1 weekend seng.

på hemsen er der i alt 6 (måske var det kun 5) almindelige boks/spring madras 90x200 senge. Jeg ville ikke forsøge at slæbe dem neden under.
Trappe er stejl, placeret i et lille hjørne, med lavt til loftet, og omkring ½ meter ved foden af trappen, ind til væggen.
Så sengene skal skilles ad hvis i skal have dem ned.

Til gengæld er sofaen i stuen altså en sovesofa, så der kan sove 2 mennesker, også.

Der er dyner og lignende, til voksensengene, men lagener og dynebetræk og den slags skal i selv have med. Og i skal selv have sengetøj med til evt. børn.

I skal selv gøre rent efterfølgende. Der er en støvsuger i hver hytte. Jeg kan ikke lige huske om der er så i kan vaske gulv i køkken og på toilet (resten er der gulvtæppe på).
I skal selv have hviskestykker og håndklæder og den slags med, så i an vel lige så godt også lige tage 2 gulvklude med. Der er ikke mere gulv, end du kan ligge på alle 4 og vaske det i løbet af 5 minutter, hvis det er nødvendigt.

Var der andet hehe har lige været der i november....

Jeg ved i øvrigt ikke om du må have en T-shirt ud over badedragten, hvis du opholder dig i børnebassinet, men hvorfor skulle du ikke måtte det?

Anmeld

7. januar 2010

LRJ

lonemus skriver:

Min familie og jeg vil gerne på ferie i Lalandia og bo i én af deres hytter.

MEN, er der service i husene?? Skal man selv gøre rent efter opholdet? De senge der er placeret på hemsen, er det nogen man kan tage ned i stuen?????

Mht badelandet, så skal vi kun være i børnebassinet, SKAL vi voksne så have badetøj på - eller må jeg tage en bluse udover badedragten?

Lone

Nej der er ikk Service med i prisen, når du bestiller det, er det med slutrengøring dvs at i skal gøre rent den dag i tager derfra

de senge der er på hems er meget svære at få ned, da der kun er en tynd træstige derop :s

Men mener ikk du må have en t-shirt på uden på badetøjet derover, mener min moster blev bedt om at tage hendes af derover.

Anmeld

7. januar 2010

Mie A

Hejsa

Slutrengøring er inkluderet i prisen, når du lejer en hytte i lalandia. Dog er vand og el ikke inkluderet i prisen.

Der er service til det andtal personer, som huset er til. Det er meget sparsomt det der er, men det kan dog gå an, når det nu er for en kort periode.

Med hensyn til sengene på hemsen - De såkaldte senge er egentlig bare madrasser, og de burde vel godt kunne komme ned i stuen, de er jo kommet derop ;o)¨

Jeg ved ikke besked med hensyn til badetøjet...

Anmeld

7. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg kan anbefale lige at køre lidt længere, ned til færgen og en halv time på den anden side

Så kommer man til Weissenhauser. Det er meget billiger end lalandia og badelandet genåbner i februar, efter en total ombygning. Legelandet blev bygget om sidste år og er kanon.

Vi var dernede i en 7 personers lejlighed i 4 dage for 2800 kr sidste over - henover en weekend.

Og det skønne er at man IKKE skal gøre rent eller betale for rengøring Det er med i prisen - me like!! - Det ved jeg ikke hvordan er i Lalandia

God tur, hvor I end ender...

Anmeld

8. januar 2010

Helle30

Jeg vil give Zafir fuldstændig ret. Tag et kig på deres hjemmeside:

http://www.weissenhaeuserstrand.com - vælg dansk sprog i øverste højre hjørne.

Vi holdt sommerferie dér forrige år, og der var bare skønt. Vi havde valgt at bo i en bungalow, idet der er udgang til en lille terasse.

Der var lagt sengetøj på til os, og der var håndklæder. Vi havde selv viskestykker/klude og sådan noget med.

De har alt muligt indenfor wellnes, der er butikker, udendørs og indendørs aktiviteter (både leg og sport) for børn og voksne. I gåafstand er der en stor park med fritgående, specielle fugle, vandcykler osv. (måske mest relevant om sommeren). Deres vandland er rigtig skønt, og så er der en heeeelt vild rutchebane.

Jeg kan ikke huske, hvad vi betalte, men prøv da lige at tage et kig på hjemmesiden. Der er meget fine prisoversigter og også specialtilbud.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.