Hvis det er en hytte til 6 personer så er der service til 6 personer.
Der er 1 ikea højstol, og 1 weekend seng.
på hemsen er der i alt 6 (måske var det kun 5) almindelige boks/spring madras 90x200 senge. Jeg ville ikke forsøge at slæbe dem neden under.
Trappe er stejl, placeret i et lille hjørne, med lavt til loftet, og omkring ½ meter ved foden af trappen, ind til væggen.
Så sengene skal skilles ad hvis i skal have dem ned.
Til gengæld er sofaen i stuen altså en sovesofa, så der kan sove 2 mennesker, også.
Der er dyner og lignende, til voksensengene, men lagener og dynebetræk og den slags skal i selv have med. Og i skal selv have sengetøj med til evt. børn.
I skal selv gøre rent efterfølgende. Der er en støvsuger i hver hytte. Jeg kan ikke lige huske om der er så i kan vaske gulv i køkken og på toilet (resten er der gulvtæppe på).
I skal selv have hviskestykker og håndklæder og den slags med, så i an vel lige så godt også lige tage 2 gulvklude med. Der er ikke mere gulv, end du kan ligge på alle 4 og vaske det i løbet af 5 minutter, hvis det er nødvendigt.
Var der andet

hehe har lige været der i november....
Jeg ved i øvrigt ikke om du må have en T-shirt ud over badedragten, hvis du opholder dig i børnebassinet, men hvorfor skulle du ikke måtte det?
Anmeld