Købes købes købes akut.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Klumpe-dumpe

En mobillios, hvis I har en til at lægge i skuffen, så vil jeg med glæde købe en tlf. (Helst Sony E)

Malucca sad og talte med mormor, hun smed så min tlf. og nu er skærmen helt sort. (Kan se i tasteturet at den tænder, men tror skærmen er røget)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

anna-jonas

De har en enormt billig samsung med hele svineriet, til 349,- eller 399,- i Føtex.

Ellers har jeg en gammel nokia, som kun kan sms'e.........med farveskærm, du må få. Den fung. helt fejlfrit..............men skal måske have et nyt batteri.

Knus Mette

Anmeld

7. januar 2010

grinbidderen

jeg køber måske ny mobil på mandag og hvis det er jeg får købt ny kan vi måske finde ud af at du kan købe min sony E den fejler intet det er bare mig der skifter tlf hver ½ år

Anmeld

7. januar 2010

Sesse89

Vill gern have ku hjælp dig men min Sony har selv opgivet idag.
Den vil ikk længre tænde og oplade ordenlig men kan sendes ind pga garatien. Men havde det ikk været at jeg klart en du måtte købe.

Anmeld

8. januar 2010

Klumpe-dumpe

grinbidderen skriver:

jeg køber måske ny mobil på mandag og hvis det er jeg får købt ny kan vi måske finde ud af at du kan købe min sony E den fejler intet det er bare mig der skifter tlf hver ½ år

Tak søde,

Men har nu fået en af min gode kammersjuk

Hvordan går det med dig?

til dig og Valde.

Anmeld

8. januar 2010

Klumpe-dumpe

Sesse89 skriver:

Vill gern have ku hjælp dig men min Sony har selv opgivet idag.
Den vil ikk længre tænde og oplade ordenlig men kan sendes ind pga garatien. Men havde det ikk været at jeg klart en du måtte købe.

Ej hvor øv for dig også

Men min gode kammersjuk kommer med en idag

Anmeld

8. januar 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

De har en enormt billig samsung med hele svineriet, til 349,- eller 399,- i Føtex.

Ellers har jeg en gammel nokia, som kun kan sms'e.........med farveskærm, du må få. Den fung. helt fejlfrit..............men skal måske have et nyt batteri.

Knus Mette

Tak søde Mette,

Men mine gode ven kommer forbi med en idag.... (Og så har jeg købt en, men den skal jo først gennem snedriverne sammen med postmand Per

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.