Er det helt normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

noah3006

Jeg er gravid, kun i 6 + 3 men jeg synes ikke rigtig jeg føler jeg er det? Ingen kvalme, ingen ømme bryster, er dog meget træt, og går da ofte på toilet, men det ikke sådan jeg vågner om natten og skal ud. Er det helt normalt man ikke behøver føle noget når man bliver gravid? Bliver jo lidt usikker, og tror der er noget galt... Nogen der har det lige sådan eller måske haft det sådan sidst de var gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Nyd det!!

Sådan var det også med mig de første mange uger, men lige pludselig kom kvalmen, og overtog mit liv i 2-3 uger!!griner..

Stine 23+1

Anmeld

7. januar 2010

LRJ

noah3006 skriver:

Jeg er gravid, kun i 6 + 3 men jeg synes ikke rigtig jeg føler jeg er det? Ingen kvalme, ingen ømme bryster, er dog meget træt, og går da ofte på toilet, men det ikke sådan jeg vågner om natten og skal ud. Er det helt normalt man ikke behøver føle noget når man bliver gravid? Bliver jo lidt usikker, og tror der er noget galt... Nogen der har det lige sådan eller måske haft det sådan sidst de var gravide?

Du behøver ikk mærke det li til at starte med, jeg mærkede det først sådan rigtigt omkring uge 7-8, Så tror ikk du skal være så nervøs der havde været nogle andre tegn hvis du havde tabt det

Anmeld

8. januar 2010

noah3006

Tak for jeres fortrøstende ord... det hjælper altid at høre fra andre... Jeg venter spændt og prøver bare at nyde at der intet er. endnu.

Anmeld

8. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

noah3006 skriver:

Da jeg var så 'lang' henne, fandt jeg først ud af jeg var gravid. Så jeg mærkede heller ingen tegn. Som du skriver sku jeg også tisse meget, men ikke andre symtomer på noget. Kvalmen kom omkring uge 7-8 og så fortsatte det indtil jeg fødte :s

Anmeld

8. januar 2010

Tulle28

Har aldrig haft nogen symptomer andet end lidt ømme bryster og træthed. tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

Knus Tulle 26+6

Anmeld

8. januar 2010

Sisley

Uha ja, nyd det så længe det varer. Jeg nåede til uge 5-6 uden kvalme og var overbevist om, at jeg var en af de kvinder, der går gennem en graviditet uden kvalme. Knaldebang!!! Næste dag stod den på kvalme (som i øvrigt varede ca. 10 uger!)

Graviditeter er så forskellige!

Anmeld

8. januar 2010

steph0804

noah3006 skriver:

Jeg opdagede først jeg var gravid i 9. uge og mærkede absolut INTET til graviditeten før hmmm omkring 12. uge da jeg skulle på toilet hele tiden... ellers var det generelt at jeg ikk havde nogle gener under graviditeten

Anmeld

8. januar 2010

Helle30

Det eneste ubehag jeg har haft i starten af mine graviditeter var trætheden. Den varede nøjagtig 12 uger - sådan som man også siger med fx. kvalme.

Det er virkelig forskelligt, hvor "dårligt" man har det, og jeg mener absolut ikke, du skal gå og være urolig for, der er noget galt.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.