Knude i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.677 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Ina33

Jeg fandt for nogle måneder siden en knude i brystet, jeg gik til lægen, som henviste mig til en mammografi på sygehuset.

På sygehuset fik jeg fortaget en mammografi og en ultralydsscanning af begge bryster. Knuden var en vandcyste, som skulle have lov at forsvinde af sig selv.

Knuden er forsvundet. Nu har jeg desværre bare opdaget en ny knude.

Lægen der scannede mig sagde jeg lige så godt kunne vænne mig til tanken om vandcyster i brystet, da jeg har utrolig meget kirtelvæv, og dette giver nemt vandcyster.

Den nye knude jeg har opdaget er bare ikke øm, som vandcyster jo er... SUK!

Ville i gå til lægen, eller blot afvente og se hvad der sker?

Jeg har jo trods alt alderen med mig + det er kun en mdr. siden jeg fik tjekket begge bryster.

Min tanke er at, at hvis der var fare på færde, så ville lægen have opdaget da jeg var der inde for en mdr. siden.

Louise (Som ikke gider at skulle igennem dette cirkus endnu engang.... )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

BOBS

hmmm kan godt høre at du helst vil undgå lægen.....men tænker at du måske bliver ved at spekulere...og derfor så hellere få det afkræftet hos lægen ?

Anmeld

7. januar 2010

oo

jeg ville vælge at få det tjekket - igen - blot for at være på den sikre side, for nøøøøj hvor ville jeg blive vred på mig selv hvis der VAR noget galt og jeg så fandt ud af det for sent. men jeg håber det blot er endnu en vandcyste

Anmeld

7. januar 2010

FrkT

Jeg ville helt bestemt vælge at få det checket. Det er højst sandsynligt bare endnu en vandcyste, men tror ikke du får ro i sindet før du ved det med sikkerhed. Jeg vil 100% får checket hvis jeg har det mindste mistænksomme i brysterne. Men min moster døde også ung af brystkræft for 19 år siden. Hun var kun 36 og havde to børn på 6 og 8 år.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.