chok tilstand :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

mama09

Har det smader dårligt, virkelig ondt i maven, og hjertet

Ham somalieren (abdi) der lavede det nummer forleden i Kurt w´s hus..

Kender jeg, og har gået med HAM i mange år (da jeg var teenager)

Skide sød fyr, snakkede flydende dansk, høflig - dejlig dreng..

Hvad fanden er der lige sket for ham.. ØV spild af GODT MENNESKE!

ej for jeg har det ringt, nu kom det sgu for tæt på.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

memuffin

stakkels stakkels dig

ved ikke hvad jeg skal skrive...

Anmeld

7. januar 2010

mama09

memuffin skriver:

stakkels stakkels dig

ved ikke hvad jeg skal skrive...

der er jo hellere ikke så meget at skrive.. men ja stakkels mig, hans familie osv.. ØV!

Anmeld

7. januar 2010

oo

jeg tænker at det er det had gør ved et menneske. altså det had man bliver mødt af. lidt ligesom Ahmed Akkari, der jo også er blevet en vred ung mand men jeg tror simpelthen ikke på, at den somalier har kontakt med et terrornetværk!

Anmeld

7. januar 2010

LouiseNielsen

Kender den følelse du sidder med.... Min rigtig gode kammarat gennem mange år, slog for 3½ år siden sin kæreste ihjel med 11 knivstik. Der sad jeg også med en følelse i kroppen man ikke kan beskrive!

Nogen mensker gemmer bare på et sind vi ikke kender til...

Ved min kammerat gjorde noget virkelig frygteligt, men for mig er han jo stadig ham, og jeg har svært ved at finde et had til ham, trods det han har gjort er utilgiveligt..... Men kender dem jo slet ikke fra den side, så man har så svært ved at tro det at følelserne overfor personen bliver meget blandet når man høre om sådan en nyhed....

Anmeld

7. januar 2010

mama09

Tjuhl skriver:

jeg tænker at det er det had gør ved et menneske. altså det had man bliver mødt af. lidt ligesom Ahmed Akkari, der jo også er blevet en vred ung mand men jeg tror simpelthen ikke på, at den somalier har kontakt med et terrornetværk!

ej tvivler også på han har haft kontakt med et terror netværk, men man ved sgu aldrig.......... kender hans kone, som er i chok..

ja ham Ahmed er satme hidsig ha ha sorry mit " ha ha" ,men det er vildt så vred han er.....

føj har svært ved at forstille med A gør det - ham der aldrig har været voldelig eller lign.

Anmeld

7. januar 2010

oo

Trinehw skriver:

ej tvivler også på han har haft kontakt med et terror netværk, men man ved sgu aldrig.......... kender hans kone, som er i chok..

ja ham Ahmed er satme hidsig ha ha sorry mit " ha ha" ,men det er vildt så vred han er.....

føj har svært ved at forstille med A gør det - ham der aldrig har været voldelig eller lign.

ja Ahmed er satme hidsig!

nej, det må være så surrealistisk for jer der er i hans omgangskreds...det er da også trist han ikke har talt om den vrede eller forvirring eller ophidselse eller hvad det er der har fået ham til at gøre det. men det med at storme ind med en økse virker bare så uplanlagt, og det har jeg en ret klar fornemmelse af at terroraktioner ikke er generelt. og jeg tror da ikke man sådan tager let på Kurt W's endeligt i de kredse...(jeg mener, hvis det skal gøres, så skal det gøres ordentligt)

Anmeld

7. januar 2010

mama09

LouiseLarsen skriver:

Kender den følelse du sidder med.... Min rigtig gode kammarat gennem mange år, slog for 3½ år siden sin kæreste ihjel med 11 knivstik. Der sad jeg også med en følelse i kroppen man ikke kan beskrive!

Nogen mensker gemmer bare på et sind vi ikke kender til...

Ved min kammerat gjorde noget virkelig frygteligt, men for mig er han jo stadig ham, og jeg har svært ved at finde et had til ham, trods det han har gjort er utilgiveligt..... Men kender dem jo slet ikke fra den side, så man har så svært ved at tro det at følelserne overfor personen bliver meget blandet når man høre om sådan en nyhed....

Puhaa hvor er oplevelse, føler med dig!! skrækkeligt

Ja jeg forstår dig godt...jeg hader ham hellere ikke, selv om det self er skrækkeligt, men kender ham jo kun sammen en vildt behagelig god ven. fatter ikke noget pt, tror bare ikke på det er ham, må jo være en fejl

Anmeld

7. januar 2010

mama09

Tjuhl skriver:

ja Ahmed er satme hidsig!

nej, det må være så surrealistisk for jer der er i hans omgangskreds...det er da også trist han ikke har talt om den vrede eller forvirring eller ophidselse eller hvad det er der har fået ham til at gøre det. men det med at storme ind med en økse virker bare så uplanlagt, og det har jeg en ret klar fornemmelse af at terroraktioner ikke er generelt. og jeg tror da ikke man sådan tager let på Kurt W's endeligt i de kredse...(jeg mener, hvis det skal gøres, så skal det gøres ordentligt)

ja synd han ikke har brugt os, eller hans netværk at snakke med..

Det må jo ha slået klik for ham, fatter bare ikke hvordan...

Men jo du har ret, hvis Kurt skal dø, planlægger de det jo også  nøje..de går nok ikke ind med en økse og prøver at bryde ind......

men man skal jo åbenbart ikke fatte alt i denne verden

Anmeld

7. januar 2010

LRJ

Trinehw skriver:

Har det smader dårligt, virkelig ondt i maven, og hjertet

Ham somalieren (abdi) der lavede det nummer forleden i Kurt w´s hus..

Kender jeg, og har gået med HAM i mange år (da jeg var teenager)

Skide sød fyr, snakkede flydende dansk, høflig - dejlig dreng..

Hvad fanden er der lige sket for ham.. ØV spild af GODT MENNESKE!

ej for jeg har det ringt, nu kom det sgu for tæt på.........

Kender Os den følelse du sidder med :s

præcis som LouiseLarsen havde jeg en meget god kammerat der slog min bedste ven ihjel, med 41 knivstik for 4 år siden, og der var selvfølgelig nogle advaresel tegn her, men der var ingen der rigtigt lagde mærke til dem før efter det var sket.

Føler med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.