Tilbud på autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Vingummien

Er ikke den vilde reklame kigger så vil høre jer kloge mennesker herinde om der er autostole på tilbus nogle steder i den her tid? Det tætteste sted ved os er nok babysam.

Og Emil vejer knap 11kg, den vi har nu er han for stor til så vi skal have en ny, er en jeg vil købe som er nr 2 til den han har, men er et billig mærke så hvis der er et af de dyre på tilbus var det jo en ide.

Og når jeg siger tilbud er det ikke at den koster 2000-3000 efter tilbuddet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Svenne

Nu har jeg ikke den vilde forstand på autostole. Men jeg har købt en autostol på www.billigalu.dk.
Det er af mærket Recaro - de er sat ca. 900 kr. ned. Og den blev leveret efter ganske få dage.. Jeg kan se, de også har tilbud på stole i 9-18 kg. klassen.

Anmeld

7. januar 2010

Muffinmus

Køb i udlandet..det er MEGET billigere:-)

Vi har lige købt vores Britax first. class i England til 1300 kr. incl fragt til dk.SAmme fabrikant som Rømer king er. 

Og ellers er tyskland altså også ret billig med mange af deres stole.  Hvilken stol vil du have, så kan vi da google lidt for dig?

Anmeld

7. januar 2010

Kristina V

Vi har lige købt en Rømer til 1050 for en Highline på tilbud. Så det er da små 500 bobs og spare. Dog er det en 0-13 kg.

Dem et nummer større var også på tilbud. Vil dog sige at den vi købte til vores datter i sommers fra Baby safe, den ligger højest på crash test, og den koster kun 1495 fra ny o kære børn. Og i den i Kolding har man så lavet sådan at når man kommer med den inden for et år, giver det det halve af prisen retur..

Anmeld

7. januar 2010

Vingummien

MariaE skriver:

Køb i udlandet..det er MEGET billigere:-)

Vi har lige købt vores Britax first. class i England til 1300 kr. incl fragt til dk.SAmme fabrikant som Rømer king er. 

Og ellers er tyskland altså også ret billig med mange af deres stole.  Hvilken stol vil du have, så kan vi da google lidt for dig?

Skal købe den imorgen for skal bruge den lørdag hehe så dur ikke med udlandet.

Den jeg har kig på er fra harald nyborg og er fra 9kg og op efter. Har den fra dem der er nr mindre.

Anmeld

7. januar 2010

Muffinmus

Drop dem fra Harald Nyborg, de er til alle tider bleve skældt ud i test for ikke at være gode nok sikkerhedsmæssigt, bare et godt råd...prøv at kigge andre steder end dem der er udskældt for alt for ringe stole, men Harald N, Silvan, Coop osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.