Dansk ø ferie ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

NoName

Hej piger

Sommerferie 2010... ...dam da da dammmm

Ja, vi plejer jo at rive en uges tid ud af kelenderen, pakke bilen og køre ud i det blå uden reservationer nogen steder, Vi har kun en endestation planlagt, resten plejer vi at tage som det kommer. I år bliver jo så lige lidt anderledes. Vi plejer at holde ret sent ferie, i August, men det går jo ikke når jeg har termin sidst i Juli. Vi har derfor snakket om at holde ekstrem tidlig ferie allerede i Maj måned, da manden jo får lidt fri når jeg har født.

MEN hvor skal vi så tage hen??? Vi har snakket om at holde ferie på en af de danske øer, da det efterhånden er nogle af de steder vi ikke har været.

Kan i anbefale en ø eller to???

Eller vil i foreslå noget helt andet, bare kom ud af busken, vi er åbne for alle forslag.

Majken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

LRJ

noname skriver:

Hej piger

Ja, vi plejer jo at rive en uges tid ud af kelenderen, pakke bilen og køre ud i det blå uden reservationer nogen steder, Vi har kun en endestation planlagt, resten plejer vi at tage som det kommer. I år bliver jo så lige lidt anderledes. Vi plejer at holde ret sent ferie, i August, men det går jo ikke når jeg har termin sidst i Juli. Vi har derfor snakket om at holde ekstrem tidlig ferie allerede i Maj måned, da manden jo får lidt fri når jeg har født.

MEN hvor skal vi så tage hen??? Vi har snakket om at holde ferie på en af de danske øer, da det efterhånden er nogle af de steder vi ikke har været.

Eller vil i foreslå noget helt andet, bare kom ud af busken, vi er åbne for alle forslag.

Majken

Fejø der er super hyggeligt, vi er der hvert år

Anmeld

7. januar 2010

oo

Ærø er nok min yndlingsø men ellers er Sjælland også godt - især omkring københavn eller Roskilde og Fyn er også rigtig fin, især hernede i "bunden" og så er der Langeland (er det en ø?!) og der er Fanø, som jeg indtil videre kun har set billeder af, men som jeg tror er total hyggelig Der er rigtig mange muligheder!! God ferie!

Anmeld

7. januar 2010

Leneur

noname skriver:

Hej piger

Majken

Samsø og Læsø

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

Helt klart Anholt, hvor vi har danmarks eneste ørken, kan komme helt tæt på en masse sæler og så har de danmarks reneste badevand og derudover er det en útrolig hyggelig ø.

Anmeld

7. januar 2010

FrkT

Ja der er mange. Men vil da klart foreslå: Livø, Venø, Samsø, Læsø, Ærø. Af de større øer vil jeg klart foreslå Lolland, det er et skønt sted. Og i sommerperioden er det bare alletiders at tage madkurven og noget at drikke med og så hoppe på cyklen og bare cykle derudad, så kan man på få km komme igennem en masse helt små hyggelige landsbyer, og de har virkelig nogle flotte kirker også. Er selv født dernede og er halv lolik idet min far er derfra, så jeg har tilbragt rigtig mange ferier der.

Ja og så er Bornholm jo også altid er kæmpe hit i mine øjne! Der er faktisk mange skønne skønne feriesteder i Danmark

Anmeld

8. januar 2010

NoName

Tak for ideerne venner...

Så er der da bestemt noget at arbejde videre med...

Anmeld

8. januar 2010

Mimic

årø og bogø... bitte små øer med den mest fantastiske natur

Linda

Anmeld

8. januar 2010

Mum33

Læsø el. Anholt

Anmeld

8. januar 2010

Stumpen

Uden tvivl BORNHOLM -har ikke været på andre danske ø'er Udover self. fyn  og sjælland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.