flaskebørn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.654 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja folk med flaske børn,, hvor mange ml spiste jers per måltid da de var de der 10 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Christina -mor til elias! skriver:

ja folk med flaske børn,, hvor mange ml spiste jers per måltid da de var de der 10 uger

hej hej

hmm..... vi dividerede Nikolines vægt med seks og det var så det antal ml vi lavede i døgnet.... det var så først da hun var godt 5 mdr. men det er sådan man gør....

jeg ville prøve mig frem... lav den der hedder 165ml og hvis han så begynder at tømme flasken trapper du bare op jo:0) de spiser ikke lige meget hver gang, mens de er så små er de også bare nogen gange tørstige... lidt kogt afkølet vand må han godt få mellem måltiderne. :0)

Anmeld

7. januar 2010

Leneur

Christina -mor til elias! skriver:

Jeg tror min fik omkring 100 ml dengang men hurtigt derefter var vi oppe på 200 ml og det får hun stadig + alt det andet. Nu er hun jo 4 mdr, så det er blevet til grødtid.... :-D

Anmeld

7. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

han spiser nemlig for det meste 160ml men han kan også godt komme op på 210ml!

Anmeld

7. januar 2010

Livas mor

Liva er 9 uger, så næsten de 10 uger du spørger om

Vores lille Liva har fået flaske siden hun var blot 5 dage gammel. Hun får nutramigen pga. allergi. Tommelingerreglen er at man skal dividerer barnets vægt med 6, så får man et ca. tal på hvad de skal have i døgnet.. Men det kan varierer meget!

Liva spiser ca. 130 pr. måltid, men kan godt spise kun 80 gange gange og om natten sluge 150 ml. Men hun spiser mellem 670-810 ml. ca i døgnet.

Knus Rikke..

Anmeld

7. januar 2010

4kløver

Min spiser 150 hver gang.. men om morgen kan hun godt spise ca 200ml

Anmeld

7. januar 2010

Dansker i England

Der står anbefalet på den mme, jeg køber, at ved 10 uger skal baby have 180 ml pr gang. Jeg lavede dog oftest mere, da det ikke var nok til lillepigen, selvom det var for ekstra sultne børn. Og så står der, at baby skal spise 5 gange mme om dagen ved 10 uger

Anmeld

7. januar 2010

Diana...

Slettet så ikke lige der stod 10 uger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.