hvad sker der for min læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Anonym trådstarter

jaa som der står i overskriften så er min læge da helt væk ringede i tirsdags for at få en tid fordi jeg har taget tre positive teste men os to negative teste og havde blødt lidt,, men hun sagde jeg først kunne komme til sidst i januar men jeg måtte stadig ikk tag mine p piller for hvis jeg nu stadig var gravid kunne det skade både mig og barnet,, og skal os lige siges hun startede med at sige hun egenlig først ville vente og se om jeg fik mit lort her snart før eg skulle komme,, ville egenlig ikk noget med det her indlæg bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

oo

hmm...der sker vel ikke så meget andet med din læge end at hun har givet dig en tid til undersøgelse og samtidig fraråder dig at fortsætte med p-pillerne da både du og fosteret kan tage skade. Jeg syntes egentlig det er letforståeligt og tydeligt hvad der sker for din læge

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

jaa når du siger det på den måde,, men os bare det at jeg har jo blødt,, lidt men ikk voldsomt.,

Anmeld

7. januar 2010

oo

lægen kan jo hverken gøre fra eller til på dette tidlige stadie, hvis du abortere så abortere du - selvom det lyder hårdt når man stiller det sådan op. Hun kan ikke se noget på en scanning så tidligt, og jeg ved ikke om almindelige læger overhovedet har mulighed for at scanne! det hun kan gøre er, at tage en test sammen med dig, evt en blodprøve de rkan måle hcg præcist, og så kan hun lave underlivsundersøgelse hvor hun kan konstatere om din livmodermund er lukket (= gravid) eller ej.

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

okay ja lige nu lever jeg meget i uvsihed om jeg er eller ikk er.. såå jeg tag det stille og roligt som jeg plejer.. men ville da rigitg gerne vide præcist om jeg er eller ikk er,,

Anmeld

7. januar 2010

oo

det kan jeg rigtig godt forstå...det er faktisk slet ikke rart at gå rundt i uvished du kan evt fortsætte med at teste indtil din lægetid...

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

jaa det er jo det,, men vil heller ikk give min kæreste for mange forhåbninger om det slevom vi gerne ville vente.. men han ville aligevel ikk tro noget før lægen har undersøgt..

Anmeld

7. januar 2010

Anne85

Det lyder måske lidt hårdt, men din læge har jo handlet som han nu engang kan. Han kan jo hverken gøre fra eller til... det er for tidligt at sende dig til scanning og lægen vil endnu ikke kunne mærke på dig (gyn. undersøgelse) om du er gravid.

Men jeg kan sagtens forstå dig.. det er længe at skulle gå i uvished.. men lægen kan intet gøre

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

det eneste jeg faktisk bare ville have svar på fra lægen var om jeg er eller ikk er gravid også synes jeg det er længe at gå der til sidste i januar og ikk vide noget ogs¨har hun givet mig tid lige præcis den dag jeg skal starte i skole igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.