Hvor fremkalder I billeder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. maj 2008

Nadi

Nu skal de sgu i album og rammer!
Vi har endnu ikke fremkaldt billeder fra da vi var på ferie i år 2006 og frem, så vi har jo bare en ordentlig omgang billeder der skal fremkaldes.
Så det kan jo godt gå hen og blive en hulens masse penge vi skal af med. Så vil lige høre jer andre om hvor I fremkalder jeres billeder?!

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi plejer at fremkalde på www.bilka.dk :P Så kommer de lige til adressen. Men hvis vi har rigtig mange, bliver de brændt over på en cd-rom og smidt i Japan foto

(H)

Anmeld

1. maj 2008

Pia.

Her hjemme :).... altså hvis det er de digitale fotos - dem laver jeg selv... har også måtte ofre mange penge på den rigtige printer med det helt rigtige udstyr, men den er det hver... og så kan den printe i A3 - det er super....

Hvis det er et alm. kamera du snakker om så gør jeg det altid i Brugsen - det er billigt og jeg syntes jeg har været heldig med de billeder jeg har hentet der...

Du kan aflevere billeder stor set alle steder i dag, syntes jeg - og igen hvis det er digitalt så er der mange sider på nettet hvor du kan bestille igennem...

Knus fra Pia...

Anmeld

1. maj 2008

lonemus

På click4foto.dk - de er billige og vi har aldrig haft problemer med dem.
Dog fremkalder jeg nu kun billeder til børnenes UniqueBook-bøger!

Jeg syntes simpelthen det er blevet for dyrt, at fremkalde til fotoalbummet - og hvor tit kigger man i det?? Jeg vil hellere smide en cd i diskdrevet og se alle billederne. Så nu er jeg begyndt at brænde dem ned på en cd, tage en kopi + en kopi jeg lægger hos mine forældre. Så er jeg meget godt sikret. Man skal så bare lige huske, at tage nye kopier om 5-10 år, da de ellers godt kan blive ødelagt (min mand er it-mand, så han har helt styr på det ) :)

Jeg tager, efter vi har fået børn, ca. 1500 billeder om året - JA, det er rigtig mange, men jeg eeeelsker at tage billeder, og kameraet er altid lige i nærheden :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.