Dåbskage, prisoverslag / billedeksempler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.736 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Smukkert

Hej super mødre

Jeg vil forsøge at lave en dåbskage til min søns dåb d. 7 marts.
Jeg har heldigvis min far som hjælper, selvom han dog heller aldrig har arbejdet med mmf.

Jeg ville blive rigtig glad hvis i kunne hjælpe mig med en oversigt over hvornår man laver hvad. Har læst det tager et par dage at lave sådan en kage ?

Jeg sidder også og laver et budget og vil gerne vide hvad det ca. koster at lave en dåbskage til 18 personer ? Måske en indkøbsliste ?
Hvilke cremer/mouser går godt sammen?

Til sidst vil jeg meget gerne hente lidt inspiration hvis nogle af jer har et billede af en dåbskage i vil dele med mig

Håber i vil hjælpe
Vil læse tips&tricks tråden når jeg skal igang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Bubbi

Smukkert skriver:

Hej super mødre

Jeg vil forsøge at lave en dåbskage til min søns dåb d. 7 marts.
Jeg har heldigvis min far som hjælper, selvom han dog heller aldrig har arbejdet med mmf.

Jeg ville blive rigtig glad hvis i kunne hjælpe mig med en oversigt over hvornår man laver hvad. Har læst det tager et par dage at lave sådan en kage ?

Jeg sidder også og laver et budget og vil gerne vide hvad det ca. koster at lave en dåbskage til 18 personer ? Måske en indkøbsliste ?
Hvilke cremer/mouser går godt sammen?

Til sidst vil jeg meget gerne hente lidt inspiration hvis nogle af jer har et billede af en dåbskage i vil dele med mig

Håber i vil hjælpe
Vil læse tips&tricks tråden når jeg skal igang.

Jeg kom i rigtig meget tidspres, så mine kage blev ikke det vilde men de smagte godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2010

Smukkert

Bubbi skriver:

Jeg kom i rigtig meget tidspres, så mine kage blev ikke det vilde men de smagte godt

Tidspres ? Hvor lang tid skal man beregne til det ?

Anmeld

7. januar 2010

Anasmor

Kig på flickr photos under christening cake... der finder du al den inspiration du har brug for

Anmeld

7. januar 2010

stine_olesen

man skal beregner 2-3 dage fra start til slut, pris mæssigt er det faktisk ikke så slemt at lave den selv, hvis du laver alt helt fra bunden, der findes et kage hæfte de har lavet her inde der står alt om mmf og alt sådan noget det er har været en kæmpe hjælp for mig...

Anmeld

7. januar 2010

Svenne

Bubbi skriver:

Ikke det vilde?! Jeg synes sgu, de er rigtig flotte! Wauw

Anmeld

7. januar 2010

Bubbi

Smukkert skriver:

Tidspres ? Hvor lang tid skal man beregne til det ?

Jamen jeg brugte faktisk kun en dag på det hele.. At bage dem, dele dem, fylde dem, og smøre op og pynte..

Det var ikke det jeg havde i tankerne, men ja tiden blev brugt på alt det andet til dåben..

Anmeld

7. januar 2010

Bubbi

Svenne skriver:

Ikke det vilde?! Jeg synes sgu, de er rigtig flotte! Wauw

Mange tak Var også stolt af dem, men ikke det jeg havde i tankerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.