syg eller med rogn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Jeg vælger lige at være anonym lidt endnu!!

Jeg har nogle mens-agtige smerter i underlivet, men skal først have min mens om en uge. Jeg er altså midt imellem ægløsning og mens!!

Jeg døjer også en smule med luft i maven og kvalme!!!? Jeg har døjet med smerter længst nede i maven i et par dage nu!!

Men kan det være noget omgangssyge eller kan jeg være gravid?? (vi prøver ikke på at blive gravide, men i tilfælde af at det er grunden, er det bestemt ikke 1. gang jeg bliver gravid på p-piller!!).

Håber nogle har en smule erfaringer herom!!?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

oo

det er jo slet ikke til at sige. Jeg har det på den måde du beskriver hver gang jeg er blevet insemineret og jeg når til tiden midt mellem ægløsning og menstruation, jeg ved der også er andre der har haft det sådan og rent faktisk er blevet gravide. Jeg tror desværre du må væbne dig med tålmodighed en uges tid endnu og så tage en graviditetstest der, for som du beskriver det kan du ligeså vel være gravid som du kan have omgangssyge

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

det er jo slet ikke til at sige. Jeg har det på den måde du beskriver hver gang jeg er blevet insemineret og jeg når til tiden midt mellem ægløsning og menstruation, jeg ved der også er andre der har haft det sådan og rent faktisk er blevet gravide. Jeg tror desværre du må væbne dig med tålmodighed en uges tid endnu og så tage en graviditetstest der, for som du beskriver det kan du ligeså vel være gravid som du kan have omgangssyge

Tak for dit svar 

Jeg tror lidt på at det bare er omgangssyge. Men hold op hvor jeg har det skidt.

Jeg kan i hvertfald ikke mindes at jeg havde det så skidt under min sidste graviditet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.