Btw

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Klumpe-dumpe

har jeg fortalt jer, hvad der er sket herhjemme???

Malucca er begyndt kravle rundt i hele hytten og REJSE sig op af alt ting  -Og når jeg siger Malucca må moar få et mys, kommer hun susen på alle 4 og rejser sig op af mig og laver myssemund

Oh hvor jeg dog ELSKER den bette prut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Malucca er begyndt kravle rundt i hele hytten og REJSE sig op af alt ting  -Og når jeg siger Malucca må moar få et mys, kommer hun susen på alle 4 og rejser sig op af mig og laver myssemund

Hvor er det bare dejligt at høre, måske vi skal lave kapløb næste gang vi ses

Anmeld

7. januar 2010

oo

dygtige tøs!!! luftkys ekspres fra tante grøn

Anmeld

7. januar 2010

Jules

malucca09 skriver:

Ej hvor herligt Det glæder jeg mig til at se

Mys fra Viktor og mig

Anmeld

7. januar 2010

lion

Hvor er det skønt hun gør det. Møs fra ens barn er bare dejligt. Og sikke dygtig hun er med at kravle

Cassandra var også med på at møsse mor. Men lige for tiden vil hun ikke møsse sin mor, eller ikk når jeg spørg lige pludselig kommer hun og giver mig et stort kys eller krammer.

Anmeld

7. januar 2010

Klitgaard

Hvor er hun dygtig og dejlig

Anmeld

7. januar 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

nååårh  Hvor lyder det´hyggeligt

Anmeld

7. januar 2010

anna-jonas

Hun er da bare så dygtig, den lille skattepige..............

Du fik aldrig vist mig, hvad de to baderinge skulle bruges til.............men tror jeg har regnet det ud..............ligge under maven, så hun kommer op i kravlestilling, ikke?? Har ihvertilfælde prøvet det hos Ida...........men hun blev ked.

Knus Mette

Anmeld

7. januar 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Hun er da bare så dygtig, den lille skattepige..............

Du fik aldrig vist mig, hvad de to baderinge skulle bruges til.............men tror jeg har regnet det ud..............ligge under maven, så hun kommer op i kravlestilling, ikke?? Har ihvertilfælde prøvet det hos Ida...........men hun blev ked.

Knus Mette

Åh undskyld søde, det har jeg da helt glemt igen Har faktisk ingen billeder af det.....

Men den ene ring er kommet op til mormor og morfar. Men det vi bruger den til er at Malucca ligger i den, med numsen nede i hullet, benene ud over kanten, og hviler hovedet på modsatte kant. Hullet er så fyldt ud med ris-poser. Det er for Malucca "kan mærke sig selv" og de små vib. den giver når hun bevæger sig. Samtidig skal hun finde ro i den, så hun kan lære og ligge stille og nærstudere sit legetøj.

Tænkte faktisk på forleden nat, om du vil ha´de øvelser jeg har til Malucca??

Anmeld

7. januar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

dygtige tøs!!! luftkys ekspres fra tante grøn

Åh tante, glemte helt at skrive, at når musikken spiller, så vrikke hun med rumpetten og rokker med hovedet

Men hun sendte også liget et kyyyyyys til dig, da hun så dit billede på skærmen

Åhhh jeg glæder mig så meget til du får fe-børnene, så du kan opleve sådan en tosse unge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.