nægter og sove ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

andre der oplevet ders små nægtet og sove ude?? min lillemand på 10 uger vil ikk sove ude hvis jeg sætter ham ud så sover han ikk!! kan gå ud og ind 10 gange! men tager jeg ham ind i hans seng så sover han som en sten!! han pjeler kun og vil sove ude og sove a h til inden for ,, men han har skiftet siden der kom det snee??!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Valle81

Christina -mor til elias! skriver:

andre der oplevet ders små nægtet og sove ude?? min lillemand på 10 uger vil ikk sove ude hvis jeg sætter ham ud så sover han ikk!! kan gå ud og ind 10 gange! men tager jeg ham ind i hans seng så sover han som en sten!! han pjeler kun og vil sove ude og sove a h til inden for ,, men han har skiftet siden der kom det snee??!

Hejsa,

Min datter var lige sådan, og jeg opgav barnevognen. DA hun så startede i dagpleje, ja så havde dagplejemoderen magiske kræfter, Asta vendte på en tallerken og elskede sin barnevog, hun tog pludselig lure på 3-4 timer til middag derovre:0)

Christina

Anmeld

7. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Valle81 skriver:

Hejsa,

Min datter var lige sådan, og jeg opgav barnevognen. DA hun så startede i dagpleje, ja så havde dagplejemoderen magiske kræfter, Asta vendte på en tallerken og elskede sin barnevog, hun tog pludselig lure på 3-4 timer til middag derovre:0)

Christina

syns bare det underligt for som sagt han elsker nomalt og sove uden for!

Anmeld

7. januar 2010

Bondepigen

syns bare det underligt for som sagt han elsker nomalt og sove uden for!

Det skete osse for min datter sidste år, da der var sne. Tror du ikke det kan være noget med de vante udendørs lyde, som bliver anderledes, når der er sne.???

Anmeld

7. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså Idun sov jo heller ikke ude. Det kan tælles på en hånd, hvor mange gange hun har gjort det...

Eller altså - i barnevogn. Det gad hun ikke det pis - Før hun kom i dagpleje, og så de andre børn gjorde det også. Men ikke her hjemme.

Jeg tror bare børn er forskellige

Anmeld

7. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Så lad ham da sove indendørs hvis det er det han er mest tryg ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.