´Så kom vi på en spændende gåtur til doktormanden:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Klumpe-dumpe

Vil bare sige Aalborg er på INGEN måde egnet til barnevogn idag pga sne....

Nåh men vi kom ind til doktor P, og ganske rigtigt havde Malucca væske i begge øre IGEN, samt hun havde halsbetændelse... (Good damn den vagtlæge i mandags!!!!)

Men M blev punkteret igen, Og pode i halsen for baktusser...

Da lægen lige hev den dims op af halsen af Malucca, så sagde hun yaaaark, og så kom der ellers en overfed stråle bræk ud over lægen, der altså ikke lige havde nået at rejse helt op endnu... Så doktor P var smut ind i bræk fra håret og ned til livet

Men Lægen mente nu heller ikke, det var holdtbart mere med de små øre, så han sendte en haste henvisning til sygehuset, så nu kan Malucca endelig får lagt dræn og eg kan edenlig se søvn forude

-og blodet kom ikke inde fra øret, men frk. pilfingre har kræset så mange sår i øregangen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

oo

stakkels doktor P !

jeg håber det går hurtigt med at I kan få lagt de dræn der, for det er skismer synd at hun skal have så ondt hele tiden

Anmeld

7. januar 2010

Jules

Puh ha da... Ikke så lækkert... Men det kan jo ske... Doktoren ku jo bare have flyttet sig lidt hurtigere

Håber dræn kommer til at hjælpe jer så i begge kan få en god nats søvn

Anmeld

7. januar 2010

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Nåh men vi kom ind til doktor P, og ganske rigtigt havde Malucca væske i begge øre IGEN, samt hun havde halsbetændelse... (Good damn den vagtlæge i mandags!!!!)

Da lægen lige hev den dims op af halsen af Malucca, så sagde hun yaaaark, og så kom der ellers en overfed stråle bræk ud over lægen, der altså ikke lige havde nået at rejse helt op endnu... Så doktor P var smut ind i bræk fra håret og ned til livet

Men Lægen mente nu heller ikke, det var holdtbart mere med de små øre, så han sendte en haste henvisning til sygehuset, så nu kan Malucca endelig får lagt dræn og eg kan edenlig se søvn forude

-og blodet kom ikke inde fra øret, men frk. pilfingre har kræset så mange sår i øregangen....

Hvor er det dejligt at i endlig har fået en henvisning så i igen kan få sovet om natten.. Skulle hilsen fra SOén og ønske god bedring... Her hjemme er vi alle 4 syge, både opkast og tyndmave ikke sjovt....

Anmeld

7. januar 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

åh altså lille stakkel.....

Og Malucca gjorde bare det jeg har lyst til at gøre hver gang jeg er blevet podet i halsen. Så kan de fanme lære det. Dygtig pige!!!! Ej spøg til side. Det er da synd for hende hun skal alt det igennem. Sender jer en masse knus

Anmeld

7. januar 2010

anna-jonas

Ja, doc.P kunne nok ikke få henvist damen hurtigt nok............efter den omgang hun bød ham.

Men super godt, at hun er blevet henvist, for det her er ikke holdbart i længden. Stakkels lille Malutte.

Knus Mette

Anmeld

7. januar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

stakkels doktor P !

jeg håber det går hurtigt med at I kan få lagt de dræn der, for det er skismer synd at hun skal have så ondt hele tiden

Lige netop.

Tror jeg ringer imorgen på sygehuset og høre hvor lang ventetiden er.

Anmeld

7. januar 2010

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Puh ha da... Ikke så lækkert... Men det kan jo ske... Doktoren ku jo bare have flyttet sig lidt hurtigere

Håber dræn kommer til at hjælpe jer så i begge kan få en god nats søvn

Ja men det tror jeg bestemt det gør...

Idag da vi kom hjem spiste hun en stor skåæ grød, en danon, og en potion grød, derefter sov hun fra 14.15 indtil kl. 17.00. Hvor hun spiste en KÆMPE tallerken kartofler, med fiskefile´sovs og rodfrugter og mos til dessert.

Og sover nu... Hvilke hun jo ikke har gjort siden i mandags....

Anmeld

7. januar 2010

Jules

malucca09 skriver:

Ja men det tror jeg bestemt det gør...

Idag da vi kom hjem spiste hun en stor skåæ grød, en danon, og en potion grød, derefter sov hun fra 14.15 indtil kl. 17.00. Hvor hun spiste en KÆMPE tallerken kartofler, med fiskefile´sovs og rodfrugter og mos til dessert.

Og sover nu... Hvilke hun jo ikke har gjort siden i mandags....

Det er bare super dejligt at høre

Anmeld

7. januar 2010

Bondepigen

Hvor er jeg glad for at der sker noget nu... For smukke pigens vægt kan jo ikke stige, hvis hun er syg konstant og ikke gider spise... Og I trænger vist begge til at få lidt ro på det hele.

Nu skal det nok blive godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.