Indbydelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Diana...

Hej piger

Jeg sider og er i gang med at lave indbydelser til Lucas 1 års fødselsdag, PUHA ja min lille dreng bliver snart 1 år det jo slet ikke til at forstå.

Nå men i de indbydelser skal der jo stå noget og jeg er bare lorst med hvad jer skrive i de indbydelser. Det må godt være lidt sjovt. Kom med nogen ideer 

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
DianaMoar skriver:

Hej piger

Jeg sider og er i gang med at lave indbydelser til Lucas 1 års fødselsdag, PUHA ja min lille dreng bliver snart 1 år det jo slet ikke til at forstå.

Nå men i de indbydelser skal der jo stå noget og jeg er bare lorst med hvad jer skrive i de indbydelser. Det må godt være lidt sjovt. Kom med nogen ideer 

Kram

Hej søde

Vildt, at Lucas allerede bliver 1 år - tiden flyver bare afsted

Jeg er lige med på en lytter - for snart skal vi jo til det samme med Lina.

Kh. Katja

Anmeld

7. januar 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Hej søde

Vildt, at Lucas allerede bliver 1 år - tiden flyver bare afsted

Jeg er lige med på en lytter - for snart skal vi jo til det samme med Lina.

Kh. Katja

Ja det er bare vildt de allerede er så store hvor blev det år af   

Kram 

Anmeld

7. januar 2010

oo

du kan jo altid spille på den med, at du syntes tiden flyver og fx skrive noget med "inden længe står jeg med stok og gråt hår men inden det kommer så vidt håber jeg du vil være med til at fejre min allerførste fødselsdag" bla bla bla...jeg plejer at lave sjov med at ungerne er ved at blive gamle i fødselsdagskort fra de bliver omkring en ti år og det er altid et hit (men ikke hvis man fortsætter joken til de blir en 25 )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.