Kostume til fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Karo

Nu er det jo "snart" fastelavn og min søn på knap 17 måneder skal selvfølgelig have et kostume til lejligheden. Min mor syede altid kostumer til mig da jeg var lille, og hun har tilbudt at sy et til Marcus, da jeg ikke selv er så god til det med at sy. Min kæreste og jeg har snakket en del om hvad han skulle være og er nu kommet frem til at han skal være en lille abe.

Men hvad med jer ? Hvad skel jeres børn klædes ud som ? og køber i det færdigt eller laver i det selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Mie A

Jeg arver eller køber brugt. Dog får Ea et nyt kostume.

Lærke skal være tiger

Simon skal være spiderman eller tiger

Ea ved endnu ikke hvad hun vil være...

Anmeld

7. januar 2010

Marco2

Min datter har fået et klokkeblomst kostume i julegave, så det må blive det hun kommer i til fastelavn.

AG

Anmeld

7. januar 2010

Nadi

1. gang Supermand

2. gang Karate Kid

I år skal han vist være løve, hvis jeg altså kan finde kostumet som vi har arvet. Ellers ved jeg ikke lige hvad han skal være.

Anmeld

7. januar 2010

vatten

Mathias er tre år og det er i år første gang, han skal klædes ud til fastelavn. Jeg aner ikke, hvad han skal være og han er ligeglad.. Men det skal være noget uden hætte/maske til, for det er jeg helt sikkert på, han ikke vil bruge.

Anmeld

7. januar 2010

Nadi

vatten skriver:

Mathias er tre år og det er i år første gang, han skal klædes ud til fastelavn. Jeg aner ikke, hvad han skal være og han er ligeglad.. Men det skal være noget uden hætte/maske til, for det er jeg helt sikkert på, han ikke vil bruge.

Der er karate-kostumet altså et hit, synes jeg.

Det er et par bukser og en slå om bluse med et bælte, der er også noget hovedpynt men det brugte Oliver ikke og effekten af kostumet blev ikke forringet af den grund.

Man kan også sagtens have tøj inden under uden at det ser "træls" ud.

Anmeld

7. januar 2010

TbCp

Sidste år var Liva en lille fe.
I år har jeg ingen idé så jeg kigger lige med her 

Anmeld

7. januar 2010

Bondepigen

Da min niece Mathilde var et år, var hun klædt ud som en Toms skildpadde... bare en brun bodystocking og så et skjold (som jeg ikke lige ved hvordan de lavede) på ryggen. Det var bare SÅ sødt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.