3D scanning i uge 17-18.... Nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.549 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg overvejer rigtig meget, at betale mig til en kønsscanning når jeg er i uge 17+5.... simpelthen fordi jeg ikke kan vente med at se vores lille baby, og vide kønnet til MD i februar

Nogle der har erfaringer med 3D så "tidligt"? Ved at de bedste resultater opnås omkring uge 27-30. Men vil alligevel lige høre jer ad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Ea

Ja det fik jeg sidst...

Babyen ser lidt tynd ud og den er da ikke så sød og fin som omkring uge 30 men jeg synes nu alligevel det var en fin oplevelse

Men hvis det bare er for kønnet så vælg en 2d som er billigere og gem pengene til 3d senere. Det er så vildt at se dem der omkring uge 30

Anmeld

7. januar 2010

Hos scanningsjordemoderen i Silkeborg kan man købe sig til en kønsscanning - primært 2D, men også 3D for 700.-

Det synes jeg umiddelbart er en meget fair pris

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid, købte vi os allerede dengang til en tryghedsscanning i uge 6, og en 3D i uge 28.... Så den har jeg stadig til gode. Men det er NU jeg er nysgerrig, hi hi

Anmeld

7. januar 2010

Kunne jeg muligvis få lov til at se nogle af dine billeder fra den tidlige 3D scanning?

Anmeld

7. januar 2010

Ea

Mathildesmor skriver:

Kunne jeg muligvis få lov til at se nogle af dine billeder fra den tidlige 3D scanning?

Skulle lige overføre og scanne dem, så det tog lidt tid. De tre første er fra omkring uge 17 eller 18.

Det sidste brune billede er fra omkring uge 30.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2010

Ea

Mathildesmor skriver:

Hos scanningsjordemoderen i Silkeborg kan man købe sig til en kønsscanning - primært 2D, men også 3D for 700.-

Det synes jeg umiddelbart er en meget fair pris

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid, købte vi os allerede dengang til en tryghedsscanning i uge 6, og en 3D i uge 28.... Så den har jeg stadig til gode. Men det er NU jeg er nysgerrig, hi hi

Hvis i har pengene til begge dele så ville jeg da bare gøre det, der er da intet så forunderligt som at kigge ind til sin baby i maven... Uanset hvor mange gange man gør det

Anmeld

7. januar 2010

Mor til L&S

Du kan jo også bare tage en kønsscanning i 2D

Anmeld

7. januar 2010

Hold da helt op.... Man kan da sagtens se at det er en BABY på de 3 første billeder  Nu har jeg da fået endnu mere blod på tanden til at bestille tid i uge 18

Rollo.... Jep, ved godt jeg kunne nøjes med 2D for at se kønnet, men når nu jeg alligevel skal have pungen op af lommen, vil jeg gerne give et par hundrede kroner ekstra for at se min baby i 3D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.