Fik skældud af naboen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Dictes mor

Jeg skulle til jordemoder igår, så jeg var ude og skovle sne væk fra indkørslen og vejen, og det var hyggeligt og dejligt, ingen problemer i det, og pludselig kommer en nabo farende, og spørger lidt arrigt, om ikke jeg har lyst til at beholde min baby, for hvis jegt havde, skulle jeg stoppe de skovleri med det samme, for jeg kunne få presseveer og føde og miste barnet ved det. Nej hør nu lige her prøvede jeg at starte op med, men han blev ved, at det måtte jeg ikke, og hvis der skulle graves mere, så skulle jeg hente ham med det samme.

jeg synes måske, at det var at overreagere, jeg havde det fint, og var slet ikke overanstrengt, og hvis jeg blev træt eller mærkede det mindste ubehag ville jeg jo være stoppet. Jeg synes nogen gange at folk er lidt hys, eller er det bare mig. Og så blev jeg lidt fornærmet egentlig, for jeg snakker ellers aldrig med dem og kender dem næsten ikke. Det er selvfølgelig sødt, at han bekymrer sig, men jeg er gravid ikke dødeligt syg. Det kan også være at det er mig, der tror, at jeg kan og må for meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Bondepigen

Haha hvor er han sød. Jeg synes da du skulle have givet ham skovlen og sige, at han så gerne måtte fortsætte, når han nu selv tilbød det.

Anmeld

7. januar 2010

Vinker

Majastina skriver:

Jeg skulle til jordemoder igår, så jeg var ude og skovle sne væk fra indkørslen og vejen, og det var hyggeligt og dejligt, ingen problemer i det, og pludselig kommer en nabo farende, og spørger lidt arrigt, om ikke jeg har lyst til at beholde min baby, for hvis jegt havde, skulle jeg stoppe de skovleri med det samme, for jeg kunne få presseveer og føde og miste barnet ved det. Nej hør nu lige her prøvede jeg at starte op med, men han blev ved, at det måtte jeg ikke, og hvis der skulle graves mere, så skulle jeg hente ham med det samme.

jeg synes måske, at det var at overreagere, jeg havde det fint, og var slet ikke overanstrengt, og hvis jeg blev træt eller mærkede det mindste ubehag ville jeg jo være stoppet. Jeg synes nogen gange at folk er lidt hys, eller er det bare mig. Og så blev jeg lidt fornærmet egentlig, for jeg snakker ellers aldrig med dem og kender dem næsten ikke. Det er selvfølgelig sødt, at han bekymrer sig, men jeg er gravid ikke dødeligt syg. Det kan også være at det er mig, der tror, at jeg kan og må for meget.

Ro på kære nabo.... Fint nok at han bekymrer sig om dig og den lille, men kunne han ikke have sagt det på en lidt pænere måde fremfor halvt at skræmme livet af dig med de ord... Men selvfølgelig mente han kun godt med det.

Utroligt så beskyttende mænd kan blive når det handler om en gravid kvinde

Dog skal det huskes at det ikke er en sygdom at være gravid og at det er sundt at røre kroppen - Selvfølgelig alt med måde, men jeg er nu ikke et sekund i tvivl om at du passer på

Lad nu lige vær med at skræm din nabo på den måde

Anmeld

7. januar 2010

Dictes mor

ja næste gang jeg skal skovle sne, så holder jeg lige øje med, om han kan se mig, ellers så venter jeg til han er gået ind igen, he he

Anmeld

7. januar 2010

lion

Det var da sødt af din nabo og sige du skal hente ham næste gang.

Men jo der er nogen der er lidt hys over hvad man må og ikk må når man er gravid. Du ville jo ikk ha gjort det hvis du fik ondt af det

Anmeld

7. januar 2010

msax

det er da dejligt at han tænker på dig - men han kunne måsle have valgt en anden måde at sige det på.

I tirsdag da jeg var ti eksamen fik jeg af vide af en eksamensvagt at jeg ikke måtte klappe mig selv på maven, for så kunne barnet løsne sig og jeg ville risikere at tabe det - der blev jeg også lidt mundlam.

Anmeld

8. januar 2010

Dictes mor

msax skriver:

det er da dejligt at han tænker på dig - men han kunne måsle have valgt en anden måde at sige det på.

I tirsdag da jeg var ti eksamen fik jeg af vide af en eksamensvagt at jeg ikke måtte klappe mig selv på maven, for så kunne barnet løsne sig og jeg ville risikere at tabe det - der blev jeg også lidt mundlam.

Hold da helt op, det var alligevel ekstremt ikke at måtte klappe maven! Ja folk er jo lidt hys, når man er gravid Jeg håber, at det gik godt med eksamen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.