Skøre skøre Helene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

lion

Hvis I spørg min kæreste vil han nok sige jeg er skør og bindegal.

Men jeg ved ikk helt om jeg er gået ind i redebygge fasen eller jeg bare havde fået nok af det hele.

Lige for tiden sover Jacob af HT om natten og det betyder at han sover lidt, nogen gange meget om dagen bare se i mandags han sov fra 9-13.30 og onsdag hede 8.30-11. Lige nu sover han igen....

Når men Helene her var træt af vi ikke brugte vores rumdeler i garderoskabet fordi den stod dumt og var poppet med tøj, og vi brugte 2 skuffer i puslebordet, de skal jo helst bruges til Julius snart. Så i søndags gik vi igennem Jacobs tøj, og jeg rykkede rundt på tingene i garderoben så vi fik mere plads. Dejligt med plads.

Mandag gik jeg så i total rengøringsmode, mens Jacob sov fik jeg vaskede tøj, rukket lidt rundt i vores kælderum og hentet en bogreol op i lejligheden, skrevet her på baby igen , Tjekket netbank og da Jacob vågnede gik vi igennem mit tøj og fik lagt det hele på plads. Rykket rundt i soveværelset så der blev mere plads, sat bogreolen ind og puttet legetøj i den. Vi fik fyldt hele puslebordet med tøj til Julius, der er bare meget tøj og vi har selv kun købt 1 sæt resten er enten fra Cassandra, min kusine, overbo eller en veninde. Så vi behøver ikk købe noget tøj i starten. .

Jeg fik klippet og syet en dyne og pude, så vi også har til lillemanden.  Det var så mandag.

Tirsdag lavede vi INGEN ting var hos min mor med en umulius af en datter.

Onsdag gik jeg så i gang med kælderrumet, da det rodede og der var meget lort der nede. Jeg gik i gang med at sortere min harlequin bøger,som jeg har tænk mig at sælge, jeg har "kun" 571 bøger, plus andre bøger.  Men det tog mig 2 timer at finde ud af hvilken harlequin bøger jeg havde, så kom Jacob ned og vi gik i gang med at sortere, nej hvor fik vi meget plads og smidt massere ting til storskrald som vi ikk brugte. Vi fik taget de ting frem som min søster skal ha igen, højstolen der skal hjem til min mor og babytingene som Julius snart skal bruge.

I dag skal vi ikk så meget, hente blespand i Babysam men ellers slappe af. Cassandra sover nemlig ikk godt om natten, og i nat for første gang i mit liv var jeg så træt, at jeg sov fra 01-7 uden at vågne hellere ikk da Cassandra brokkede/pive i sengen. Hun er begyndt at pive/græde når hun sover.

Når sikke en smøre jeg fik skrevet, håber ikk det har afskrækket jer fra at læse det.

Ha en rigtig god dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

oo

hold da op, der er gang i dig!! men det er også så lækkert bagefter

- og så er det jo dejligt at vide, a man er helt hundrede procent klar til den lille dreng kommer ud i verden

Anmeld

7. januar 2010

lion

Ja dejligt at vi er klar til lillemanden.

Men jo der er krudt i numsen på mig lige for tiden

Anmeld

7. januar 2010

Vinker

Det er da fantastisk at du har energi og overskud til at få lavet alle de ting. Ingen tvivl om at det er godt for dig at lave lidt så længe du kan holde til det og man har også bare super god samvittighed efter man har været så aktiv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.