Til jer med elevationsseng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Mie A

Bruger I den, altså elevationsdelen? Står nemlig og skal købe ny seng og kan ikke rigtig finde ud af, om det er de ekstra penge værd at vælge elevation. Og hvad med revnen i midten - er det noget man ligger mærke til? 

Mie - som glæder sig til at få en ny seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Findusinde

Mie A skriver:

Bruger I den, altså elevationsdelen? Står nemlig og skal købe ny seng og kan ikke rigtig finde ud af, om det er de ekstra penge værd at vælge elevation. Og hvad med revnen i midten - er det noget man ligger mærke til? 

Mie - som glæder sig til at få en ny seng

Hej.. Vi købte en for godt 1.5 år siden... Den var vældig praktisk i starten.. Men vi bruger den overhovedet ikke længere. Siden vi har fået bebs og hun ligger ved os, bruger vi den slet ikke.. Den var OK da jeg var gravid og have mulighed for at elevere fodenden når jeg havde vand i fødderne..

Men det er nogle super gode madrasser!

Anmeld

7. januar 2010

3drenge

Vi købte også en for 1½år siden, men brugte ikke rigtig det elavationsnoget og var ved at blive sindsyg af revnen i midten, som er virkelig træls når man har børn så har solgt den igen og mistet en frygtelig masse penge på den

Anmeld

7. januar 2010

BK

Vi bruger vores meget, især når vi er forkølet (mest mig)... Men også hvis vi lige ligger og læser lidt inden vi skal sove...

Anmeld

7. januar 2010

Munder

Vi har ikke en, men synes de er rigtig smarte.

Vi kommer dog ikke til at købe en, da jeg ikke vil kunne leve med revnen i midten

Anmeld

7. januar 2010

Bondepigen

Jeg brugte elevationen rigtig meget før jeg blev gravid. Da jeg var gravid var jeg osse virkelig glad for jeg havde elevation til benene!!!

Jeg bruger den stadig i fodenden indimellem, da jeg ofte har vand i benene. Jeg bruger ikke den øverste del mere, da vi ikke længere kan se tv i soveværelset. Jeg ville ikke undvære min elevationsseng!!!!!!

Anmeld

7. januar 2010

Ni-ko-li-ne

vi brugte elevationen enormt meget mens jeg var gravid.... det var den eneste måde jeg kunne finde en stilling at slappe lidt af i:0) og når man har halsbrand osv er det genialt at køre hovedenden op:0) nu bruger jeg det når jeg er forkølet...

desuden har vi fladskærm i soveværelset, og det er nu lækkert når man skal se tv at man kan indstille sengen

Anmeld

7. januar 2010

Iliasmor

troede også jeg ville få vildt brug for den så sådan en måtte vi bare eje;-) men efterhånden når jeg nu tænker over det blir den faktisk slet ikke rigtig brugt:-(

Anmeld

7. januar 2010

Mussen2

Vi bruger den meget - både til ømme ben, se fjernsyn, læse osv., har svanet at kunne bruge den mens, den lille har sovet ved os.

Nu bruger min datter alevationen om morgenen og ser lidt fjernsyn mens jeg gør mig færdig

Anmeld

7. januar 2010

Mor til L&S

Hej

Vi bruger den altså også meget - lækkert at man selv kan bestemme højden i begge ender på sengen!

Eneste minus er revnen i midten - den kan godt være lidt træls synes jeg!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.