Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.080 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Molly23

Ifølge vejledningen i pakken på ægløsningstesten står der at teststregen skal være helt tydelig når man har ægløsning - dvs. at en svag streg = negativ test.

Jeg har lige testet her til morgen og fik to streger, men den ene var meget svag i forhold til den anden, så jeg har ikke ægløsning, men tænkte at når nu der kommer en svag streg nr. 2 er det måske fordi at æglæsningen er lige på trapperne? Eller kan man slet ikke bruge den svage streg nr. 2 til noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Rsa

Hej

Jeg prøvede ægløsningstest for første gang denne måned, min erfarring er, at den vage streg bliver kraftigere med dagene til den dag du får ægløsning... Ikke ment som dagen efter, men over de 5 dage jeg tog den i, blev den vage streg kraftigere med dagene og var så positiv på dag 5.

Pøj pøj

Anmeld

7. januar 2010

Kløver

Molly23 skriver:

Ifølge vejledningen i pakken på ægløsningstesten står der at teststregen skal være helt tydelig når man har ægløsning - dvs. at en svag streg = negativ test.

Jeg har lige testet her til morgen og fik to streger, men den ene var meget svag i forhold til den anden, så jeg har ikke ægløsning, men tænkte at når nu der kommer en svag streg nr. 2 er det måske fordi at æglæsningen er lige på trapperne? Eller kan man slet ikke bruge den svage streg nr. 2 til noget.

Desværre ikke, det er mine erfaringer ihvertfald.

Hvis du har kontrol og teststreg, så er negativt resultat hvis du har en kontrolstreg, men ingen teststreg, eller en svagere teststreg end kontrolstregen, har du kun en teststreg eller ingen streger er testen ugyldig.

får du derimod en kontrol og teststreg som er lige kraftige er den postiv eller hvis teststregen er tydeligere (teststregen bliver tydeligere med tiden som sagene går) men fpr at have det positive resultat skal de være lige tydelige, er teststregen mindre tydelig er den negativ. begge streger kan være svage eller de kan være kraftigere.

Jeg har oplevet at de første positive resultater er test og kontrolstreg lige tydelige, det er de et hvis antal dage, for derefter næsten fra den ene dag til den anden, bliver teststregen meget mere tydelig og derfor tydeligere end kontrolstregen.

held og lykke og håber det gover gode resultater

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.