Godmorgen..............kl. er 3.00............og vi er vågne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

anna-jonas

Tjaaa.......................for 3 nat i træk, holder tøserne hinanden og os vågne, fra ved 3-4 tiden.................. igår var den 4.............og i dag var den 3...................hvor jeg så valgte at gå nedenunder med damerne kl. 4.15, så farmand kan få en lille lur inden arbejdet kalder. Nu har vi fået morgenmad.................og jeg kan mærke at de små fruentimmere, med horn i panden, er ved at være klar til en "formiddagslur".

Jeg har de sidste 3 nætter, sovet sammenlagt 11 timer.................så jeg er sgu' ved at være mør...................rigtig mør.

Ha' en dejlig dag, derude i det hvide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Karo

Hold da op Mette det er dælenmer tideligt

Vi må håbe at tøserne gider sover længere imorgen, for i længden holder i da ikke til ikke at få mere søvn.

Anmeld

7. januar 2010

TbCp

Puuuhaaaa... jeg var blevet hysterisk!

Håber da godt nok for jer at det snart vender for det er da lige til at gå helt i spåner over  

Anmeld

7. januar 2010

Milka

haha... jeg var ved at skrive et lignende indlæg i nat, dog kl.4, hvor det åbenbart var tid til morgenmad   det at bille har været syg har bare smidt alles gode døgnrytmer overbords. men hun er bedre nu, feberen er helt væk men hun vil ikke rigtig spise som hun plejer. så hendes morgenmad bestod af agurker og frugtstænger 

herfra

Anmeld

7. januar 2010

mama09

puha godmorgen da....................

Anmeld

7. januar 2010

lion

Min første tanke GAAAAAAB.

Jeg håber at du får lidt mere søvn i nat.

Men jeg ville nok ikk fungere så godt hvis jeg skulle op på det tidspunkt

Anmeld

7. januar 2010

anna-jonas

Nøj................gi' mig nogle tændstikker, så mine øjne kan holdes åbne.

Fik 2 timer fra kl. 7 til 9...................men synes nu stadig at dagen bliver laaang.

Anmeld

7. januar 2010

Dictes mor

Pyha, det er godt nok tideligt! Men så ved jeg, hvem jeg kan skrive en lille besked til om et par måneder, når jeg er oppe på den tid af natten, ej spøg til side, jeg håber, at de finder ud af at sove lidt længere igen snart de små fruentimmere, kl. 3, det er altså bare for tidligt!

Anmeld

7. januar 2010

Klitgaard

Håber du fik dig en middagslur

Anmeld

7. januar 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Tjaaa.......................for 3 nat i træk, holder tøserne hinanden og os vågne, fra ved 3-4 tiden.................. igår var den 4.............og i dag var den 3...................hvor jeg så valgte at gå nedenunder med damerne kl. 4.15, så farmand kan få en lille lur inden arbejdet kalder. Nu har vi fået morgenmad.................og jeg kan mærke at de små fruentimmere, med horn i panden, er ved at være klar til en "formiddagslur".

Jeg har de sidste 3 nætter, sovet sammenlagt 11 timer.................så jeg er sgu' ved at være mør...................rigtig mør.

Ha' en dejlig dag, derude i det hvide.

eeeej puha.... Det lyder bare hårdt. Du må sove lidt når de sover også....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.