Lidt tættere på, lidt flere svar, på godt og ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej Piger

Ja idag var mande og jeg så til Gyn for at få svar på den første sædprøve og min ene blodprøve.
(Svaret på den anden er på vej)

Det hele var en lidt blandet oplevelse, men overvejende (tror jeg) positiv.

Mine tal for mandligt kønshormon var helt normale. JUBIII!!

Jeg blev scannet og alt så fint ud JUBIII - Så ud til jeg også havde haft ÆL som jeg var en lille smule i tvivl om jeg havde haft - JUBIII!!!

Min mands sædtal var således (en lidt blandet landhandel)

Min krav for alm. sæd >20 Hans var 51 JUBIII

Bevægelse test 1 -  0-4 hvor 4 er bedst Hans var 3, så det var sådan ok, ikke noget fantastisk, men heller ikke decideret skidt. Så YES!!

Bevægelse test 2 - 40-50, pr 20 mm de vandrer (mener jeg)  Hans lå desværre på 20.....ØV!!!

Så de er derde små gutter og gutinder, men de er blot nogle dovne rad.

Skal så afvente svar på den næste test for et bedre billede af det... Håber sådan det bliver nogle gode tal. Dog har manden været syg med feber, så mon ik det ender med en test eller to ekstra...

Fik i forbindelse med scanning en Klamydiatest og derefter tilbud om passage scanning af æggelederne!!! JUHUUU!!! Lidt tættere på afslutning af den grundlæggende udredning.

Så håber jeg selvf. at de to steder jeg kan få det foretaget har tid til mig, når jeg ringer om en uges tid... NÅ ja altså, hvis jeg ringer, for jeg tester jo alligevel positivt og får 2 LÆKRE BLIVENDE streger på min fars fødselsdag, ja jeg gør så, for jeg skal være mor i år!!! BASTA!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

-Milla-

for der snart kommer en positiv test.

Anmeld

7. januar 2010

Kruse90

er alt dette noget i har fået fortaget hos en gyn??
eller?
Og hvor længe har i prøvet.
Vi har selv prøvet siden april 09. så håber snart der sker noget her.
Men om ikke andet kontakter jeg lægen efter næste mens hvis ikke det bliver en positiv test inden

Anmeld

7. januar 2010

MM1987

Alexis skriver:

Hej Piger

Ja idag var mande og jeg så til Gyn for at få svar på den første sædprøve og min ene blodprøve.
(Svaret på den anden er på vej)

Det hele var en lidt blandet oplevelse, men overvejende (tror jeg) positiv.

Mine tal for mandligt kønshormon var helt normale. JUBIII!!

Jeg blev scannet og alt så fint ud JUBIII - Så ud til jeg også havde haft ÆL som jeg var en lille smule i tvivl om jeg havde haft - JUBIII!!!

Min mands sædtal var således (en lidt blandet landhandel)

Min krav for alm. sæd >20 Hans var 51 JUBIII

Bevægelse test 1 -  0-4 hvor 4 er bedst Hans var 3, så det var sådan ok, ikke noget fantastisk, men heller ikke decideret skidt. Så YES!!

Bevægelse test 2 - 40-50, pr 20 mm de vandrer (mener jeg)  Hans lå desværre på 20.....ØV!!!

Så de er derde små gutter og gutinder, men de er blot nogle dovne rad.

Skal så afvente svar på den næste test for et bedre billede af det... Håber sådan det bliver nogle gode tal. Dog har manden været syg med feber, så mon ik det ender med en test eller to ekstra...

Fik i forbindelse med scanning en Klamydiatest og derefter tilbud om passage scanning af æggelederne!!! JUHUUU!!! Lidt tættere på afslutning af den grundlæggende udredning.

Så håber jeg selvf. at de to steder jeg kan få det foretaget har tid til mig, når jeg ringer om en uges tid... NÅ ja altså, hvis jeg ringer, for jeg tester jo alligevel positivt og får 2 LÆKRE BLIVENDE streger på min fars fødselsdag, ja jeg gør så, for jeg skal være mor i år!!! BASTA!!! 

Selvfølgelig gør du det....

Held og lykke med det hele...

Anmeld

7. januar 2010

oo

ja du gør, BASTA

men det er nu meget godt lige at få styr på det hele alligevel har det ikke også givet lidt ro i kroppen og hovedet at vide at tingene faktisk ser helt fine ud?

Anmeld

7. januar 2010

Kruse90 skriver:

er alt dette noget i har fået fortaget hos en gyn??
eller?
Og hvor længe har i prøvet.
Vi har selv prøvet siden april 09. så håber snart der sker noget her.
Men om ikke andet kontakter jeg lægen efter næste mens hvis ikke det bliver en positiv test inden

Vi har prøvet siden okt. 08. Der gik præcis et år, før min læge ville gøre noget , andre venter længere så håber i kommer til hurtigt!!

15 måned nu, og satser på, at jeg er gravid i denne omgang Jeg har mens smerter, men skal først have det om en uges tid, så det kan være både godt og dårligt tegn...

Ja vi gik til lægen der henviste os til Gyn.

Anmeld

7. januar 2010

TAK Piger, ja jeg har besluttet mig for, at der er en baby derinde som i denne omgang!!!

Dog har jeg haft mens smerter der kommer og går i de sidste par dage, faktisk fra en  uge inden mens... Så ved ikke lige hvad jeg skal tro. Det kan jo være godt og skidt tegn.

Det var meget rart med lidt flere svar, men jeg er stadig lidt i venteposition, så alle følelserne er lidt blandede. Nu er det også 15 måneder siden vi startede... puh

NU må det være min tur!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.