Hej Piger
Ja idag var mande og jeg så til Gyn for at få svar på den første sædprøve og min ene blodprøve.
(Svaret på den anden er på vej)
Det hele var en lidt blandet oplevelse, men overvejende (tror jeg) positiv.
Mine tal for mandligt kønshormon var helt normale. JUBIII!!
Jeg blev scannet og alt så fint ud JUBIII - Så ud til jeg også havde haft ÆL som jeg var en lille smule i tvivl om jeg havde haft - JUBIII!!!
Min mands sædtal var således (en lidt blandet landhandel)
Min krav for alm. sæd >20 Hans var 51 JUBIII
Bevægelse test 1 - 0-4 hvor 4 er bedst Hans var 3, så det var sådan ok, ikke noget fantastisk, men heller ikke decideret skidt. Så YES!!
Bevægelse test 2 - 40-50, pr 20 mm de vandrer (mener jeg) Hans lå desværre på 20.....ØV!!! 
Så de er derde små gutter og gutinder, men de er blot nogle dovne rad.
Skal så afvente svar på den næste test for et bedre billede af det... Håber sådan det bliver nogle gode tal. Dog har manden været syg med feber, så mon ik det ender med en test eller to ekstra...
Fik i forbindelse med scanning en Klamydiatest og derefter tilbud om passage scanning af æggelederne!!! JUHUUU!!! Lidt tættere på afslutning af den grundlæggende udredning.
Så håber jeg selvf. at de to steder jeg kan få det foretaget har tid til mig, når jeg ringer om en uges tid... NÅ ja altså, hvis jeg ringer, for jeg tester jo alligevel positivt og får 2 LÆKRE BLIVENDE streger på min fars fødselsdag, ja jeg gør så, for jeg skal være mor i år!!! BASTA!!! 

Anmeld