Hvornår kunne jeres barn selv komme op i siddene stilling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

steph0804

Milla-Victoria's mor skriver:

5½ mdr var min datter da hun selv satte sig op!! (samtidigt med at hun begyndte at kravle)

Hold da op, det var også hurtigt, det er vidst en rigtig dygtig pige du har dig der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Honningblomst

steph0804 skriver:

Hold da op ja, de vil da vidst frem i verden Der kan min Arthur ikke helt være med

Ja.. men tilgengæld talte de først rent da de var 4½-5 år..

Anmeld

7. januar 2010

Mutti2

steph0804 skriver:

Hold da op, det var også hurtigt, det er vidst en rigtig dygtig pige du har dig der

Ja det er hun da  Men hun har nu også været hurtigt til alt, så man har ikke fået lov til at føle at hun var "baby" særligt længe

Men mor er da selvfølgelig super stolt

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja det er hun da  Men hun har nu også været hurtigt til alt, så man har ikke fået lov til at føle at hun var "baby" særligt længe

Men mor er da selvfølgelig super stolt

Ja, det kan man ikke lade vær med, jeg er også super stolt over at Arthur selv kan sidde nu man bliver lige lidt højere hver gang de lærer noget nyt

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

Eva skriver:

Ja.. men tilgengæld talte de først rent da de var 4½-5 år..

Ja okay, man kan jo heller ikke være lige hurtig til det hele, man har vel alle hver sine talenter

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

- skriver:

Da de kunne kravle... Der kunne de komme op og sidde selv.

Det ikke sundt før da ryggen ikke er stærk nok.

De var 8½ mdr.

Nå for søren, se det vidste jeg ikke. Men kan forestille mig at de ikke er til at stoppe, hvis de lærer det inden. Men tak for info

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

- skriver:

Nej, man kan nok ikke bremse dem, mere ment som at det ikke noget man skal øve med dem.

Eller sætte dem op og dække dem ind med puder som mange gjorde førhen

nej det er rigtig nok. Jeg kender faktisk flere der havde så travlt med at deres små skulle sidde i højstol at de støttede med dyner og puder... ja helt ned til 3 måneder... det synes jeg personligt er noget pjat. Arthur er lige kommet i højstol i en alder af 6,5 måned da han kunne sidde stabilt selv

Anmeld

7. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

børn er så vidt forskellige og det er jo dejligt...

Tror Frederic var 6½ mdr da han satte sig selv op, men der var han stadig ret svag til at holde sig selv og faldt/ hang forover bøjet og hviled hans hoved på sine fødder. ( men sådan sad/lå han også under hele graviditeten.)

Han kravled da han var 10 mdr og begyndte at gå rent fredag den 13 (nov) 14 mdr og 10 dage. Så måske han er lidt sent der, men skidt -så er der så mange andre ting han kan.

Nu er han 16 mdr og siger mange rene ord ca.36 og sætninger, hans ynglings sætning er: fars traktor - øhn øhn. Eller når han gør ting han ikke må: hov hov -mig ølle andit. Hej med dig. Min traktor. og når han får noget at drikke eller mad på sin tallerken kommer det: mere - mere, meget mere..

Anmeld

7. januar 2010

steph0804

Frederic's moar skriver:

børn er så vidt forskellige og det er jo dejligt...

Tror Frederic var 6½ mdr da han satte sig selv op, men der var han stadig ret svag til at holde sig selv og faldt/ hang forover bøjet og hviled hans hoved på sine fødder. ( men sådan sad/lå han også under hele graviditeten.)

Han kravled da han var 10 mdr og begyndte at gå rent fredag den 13 (nov) 14 mdr og 10 dage. Så måske han er lidt sent der, men skidt -så er der så mange andre ting han kan.

Nu er han 16 mdr og siger mange rene ord ca.36 og sætninger, hans ynglings sætning er: fars traktor - øhn øhn. Eller når han gør ting han ikke må: hov hov -mig ølle andit. Hej med dig. Min traktor. og når han får noget at drikke eller mad på sin tallerken kommer det: mere - mere, meget mere..

Hvor er det skønt at høre, glæder mig helt vildt til at opleve alle de ting med Arthur, det må være helt fantastisk

Anmeld

7. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

steph0804 skriver:

Hvor er det skønt at høre, glæder mig helt vildt til at opleve alle de ting med Arthur, det må være helt fantastisk

syntes bare det går alt for stærkt...

Syntes ikke det er lang tid siden han kravel rundt og stadig var bund affængig af os som forældre - til den herlige milde personlighed og selvstændighed han har nu og som bare vokser og vokser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.