Hej
Havde den værste oplevelse igår, kom hjem efter en stresset dag på arbejde med spænninger i skuldre og nakke og lagde mig direkte på sofaen og faldt i søvn. Vågnede så senere ved at jeg havde smerter mest i højre side lige over hårgrænsen, en nærmest stikkende smerte, på den side jeg havde ligget. jeg kunne trykke med en finger precis på det punkt hvor smerten kom fra, det er så utroligt svært at beskrive, men smerten gik ikke væk og efter en times tid med forsøg til forskellige stillinger mm begyndte jeg at blive rigtigt bange. ( skal lige siges at jeg er i uge 13+3) Jeg ringede til min mand som ikke lige var hjemme og som sagde at jeg skulle tage et varmt bad, et par panodiler og prøve at slappe af, så ville han ringe en 1/2 time senere. Heldigvis hjalp det, nu vil jeg bare spørge jer erfarne kvinder om det er normalt med sådanne smerter? det er første gang jeg er gravid så det er helt nyt for mig, idag har det været ok uden smerter, jeg tænket lidt at der jo sker en masse dernede og det måske ikke er så underligt men alligevel.... hvad siger i?
Som fortsættning på historien vågnede jeg kl 02 om natten badet i sved og fuldstændig overbevist om at jeg havde fået en abort og lå i mit eget blod med en lille død miniatyre baby ved siden af, aldrig har jeg oplevet noget lignende, det tog min mand 1/2 time at få mig ned på jorden igen og tørret øjnene, jeg var helt opløst i gråd, troede at det virkeligt var sket og mærkede smerten over tabet så intensivt at tårene bare flød. Måske også lettelse over at det bare var en drøm og så af sorg over alle de små englebørn som befinder sig derude og aldrig fik en chance i livet, mit hjerte bløder for dem og de forældre som har haft det helt inde på livet og som ikke kunne vågne og sige "det var bare en drøm..."
Anmeld